כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מקבלים מכם המון מידע"

ד"ר פאוצ'י התייחס לנאום בנט ולחיסונים בישראל

המומחה של הבית הלבן להתמודדות עם נגיף הקורונה על מבצע החיסון השלישי בישראל: "מאמין שבסופו של דבר יהיו די נתונים כדי להראות שישראל עושה את הדבר הנכון, אנחנו מקבלים מכם המון מידע טוב ויעיל". על נאום בנט: "זה מצב קשה ואנחנו אף פעם לא עושים דברים מושלמים"

ד"ר פאוצ'י התייחס לנאום בנט ולחיסונים בישראל
ד"ר אנתוני פאוצ'י צילום: wikipedia

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המומחה של הבית הלבן להתמודדות עם נגיף הקורונה, אמר הבוקר (חמישי) כי הוא מתייחס ברצינות רבה לנתונים על מבצע החיסון השלישי בישראל. "אני מאמין שבסופו של דבר יהיו די נתונים כדי להראות שישראל עושה את הדבר הנכון, אנחנו מקבלים מכם המון מידע טוב ויעיל", אמר פאוצ'י בראיון ל'גלצ'.

כנשאל האם ה-FDA דחה נתונים שנמסרו על ידי גורמי בריאות ישראליים - הוא ענה: "לא חושב שה-FDA דחה את המסקנות, אלא שהם מחכים ליותר נתונים ממגוון קבוצות גיל, במיוחד של אנשים צעירים יותר, ואנו יודעים שהישראלים למעשה מתחילים לאסוף כמות ניכרת של נתונים".

עוד אמר ד"ר פאוצ'י: "למדתי שאף על פי שהנגיף הזה הוא ערמומי ומתחמק - והרג יותר מ-4.5 מיליון אנשים ברחבי העולם - יש לנו היכולת לסיים זאת אם נצליח לחסן את חלקה המכריע של האוכלוסייה".

"אחד הדברים שמטרידים אותי הוא מידת הפילוג במדינתי, שבה ההחלטה אם להתחסן או לא מוכתבת לרוב על פי קווים אידיאולוגיים, ולא לפי החלטה טהורה שמבוססת על בריאות הציבור. החלוקה אידיאולוגית. המדינות האדומות, שהצביעו לממשל הקודם, נוטות הרבה יותר כלפי אי חיסון. במדינות הכחולות, האנשים שהצביעו לממשל הנוכחי - יש נטייה גבוהה להתחסנות", הסביר הד"ר.

פאוצ'י התייחס גם לנאום ראש הממשלה נפתלי בנט בעצרת הכללית של האו"ם, במהלכו מתח ביקורת על התנהלות משרד הבריאות: "זה מצב קשה ואנחנו אף פעם לא עושים דברים מושלמים. הדבר היחיד שאני מרגיש בנוח איתו זאת העובדה שבממשל הנוכחי שלנו, מדע הוא המרכיב העיקרי שקובע כיצד נפעל".

ד"ר אנתוני פאוצ'י קורונה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד