י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מטיפול נמרץ להלוויה

האם ושלושת ילדיה הובאו למנוחת עולמים; "לא יודע איך נסתדר"

יממה לאחר התאונה הקטלנית, הובאו למנוחות ארבעת בני משפחת בן - אלי, כשאב המשפחה, היחיד ששרד מבין יושבי הרכב, הובא מטיפול נמרץ שוכב באלונקה ומלווה בצוות; "נמצא בהכחשה, ומבקש להתקשר לאשתו" | אביה של האם סיפר בכאב על התחושות | ההספדים קורעי הלב

האם ושלושת ילדיה הובאו למנוחת עולמים; "לא יודע איך נסתדר"
קבריהם של בני משפ' בן אלי צילום: דוד כהן, פלאש 90

יממה לאחר התאונה הקטלנית בצפון, בה נהרג נהג האוטובוס אשר בסון ז"ל וארבעת בני משפחת בן אלי, האם מורן, והילדים דקל, ליאם ואנאל, זכרם לברכה, הובאו הערב (חמישי) למנוחות בבית העלמין ביישוב מעלות.

האב ראובן בן אלי, שנהג ברכב ונפצע בתאונה באורח קשה שב להכרה והגיע על אלונקה להלוויה. מוקדם יותר היום התבשר האב, כי אשתו וילדיו נהרגו. "מאז הוא נמצא בהכחשה ומבקש כל הזמן להתקשר לאשתו", סיפר אחיו עמי.

שמעון, אביה של מורן, סיפר היום בכאב: "אנחנו גמורים, כשזיהינו אותם – נישקתי אחד אחד ואמרתי 'שמע ישראל'". "הייתה לנו משפחה מאושרת", הוסיף שמעון. "לא יודע איך נסתדר, לא יודע איך אפשר לקבור 4 פרחים אחד ליד השני". האב סיפר על בתו מורן ועל שלושת נכדיו, ועל האובדן הקשה והבלתי נתפס ואמר, "המשפחה נשברה לחלוטין".

בבית העלמין הישן במעלות, ספד רבה של מעלות, הרב מאיר אסייג, שאמר בקול נרגש: "אנו ניצבים ליד אב ששכל את בתו ונכדיו, ליד סבים וסבתות שאיבדו את היקר להם מכל, לעתים השתיקה היא הדבר והדרך הטובה ביותר להביע מסרים. כפי שנאמר על-ידי דוד המלך בתהילים: לך דומיה תהילה, וכפי שנאמר במקורות - סייג לחכמה שתיקה; אך אני שואל את עצמי איך ניתן לשתוק ולהחריש נוכח השבר הגדול הזה".

עוד אמר הרב הראשי: "לאחרונה אירעו בעיר שלנו אסונות קשים, אין לנו שליטה על המלאך המשחית" אמר הרב אסייג והוסיף נקודה למחשבה לכל אחד מאיתנו: "אך דעו לכם שישנו מלאך משחית אחר שצריכה להיות לנו שליטה עליו והוא תאונות הדרכים. אלפי אנשים מוצאים את מותם ומקפחים את חייהם מדי שנה בנסיבות קשות, נשים, גברים, זקנים וטף. לצערנו, רישיון הנהיגה לא משמש רק לנהיגה - אלא גם כרישיון להרוג. אין בפינו מילים לנחמה."

סגן ראש העיר וממלא מקומו שמעון בן נעים נשא גם הוא דברים בהלוויה וביכה את האסון שנחת על העיר: "לא ניתן לעכל מוות של ילדים תמימים שלא טעמו את טעם החיים, מוות של אם מסורה ונאמנה וילדיה; אך אנו אנשי אמונה ונסתרות הן דרכי האל". אמר בן נעים.

מסע הלוויה אסון משפחת בן אלי תאונת דרכים קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד