י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פגישת הפיוס

נחשף: מה אמר בנט לאנשי משרד הבריאות

היום התקיימה פגישה בין בכירי משרד הבריאות לראש הממשלה, לאחר הימים המתוחים בין הצדדים. בנט בפגישה: "קיבלתי את התחושה שמתדרכים נגדי" | בכירי משרד הבריאות: "האירוע הזה פגע בנו באופן אישי"

נחשף: מה אמר בנט לאנשי משרד הבריאות
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

אחרי העימות המתוקשר בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבכירי משרד הבריאות, שני הצדדים נפגשו היום (חמישי) כדי ליישר את ההדורים והמחלוקות ובשביל להתמודד טוב יותר עם תחלואת הקורונה.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', ראש הממשלה אמר כי הוא חשב שתדרכו נגדו במשרד הבריאות, ולכן תקף על בימת האו"ם: "קיבלתי את התחושה שמתדרכים נגדי מתוך מערכת הבריאות ויוצאים בצורה בוטה בתקשורת נגד המדיניות שלי ושל ממשלתי, אני חוזר ומבהיר שהמדיניות היא שמירה על משק פתוח".

מנגד, בכירי משרד הבריאות סיפרו על התחושות שלהם: "האירוע הזה פגע פנו באופן רגשי, ציפינו לשמוע מעל בימת האו"ם מחמאות למערכת הבריאות. זה הכה אותנו בתדהמה".

"אבל בעיקר פגע באמון הציבור פנו. בסוף זו מערכה נגד נגיף הקורונה שכולנו צריכים לנהל יחד, זה לא רק נגדנו. זה חלחל גם לעובדים של משרד הבריאות ושל מערכת הבריאות", סיפרו.

"בין הצדדים לא הייתה מחלוקת, כי בעוד שהדרג המקצועי נדרש להציג את המלצותיו המקצועיות, על דרג מקבלי ההחלטות לבחון את מכלול השיקולים הרלוונטיים ולקבל את ההכרעות הלאומיות", נכתב בהודעה משותפת של בנט והורוביץ.

בפגישה השתתפו ראש הממשלה בנט, שר הבריאות ניצן הורביץ מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, וממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא.

"ראש הממשלה הביע את הערכתו הרבה לאנשי משרד הבריאות ולעובדי מערכת הבריאות כולה, והבהיר למשתתפים, כי שיתוף הפעולה ההדוק שאפיין עד כה את ההתמודדות עם נגיף הקורונה יימשך". נמסר מלשכתו.

פגישת פיוס נפתלי בנט משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד