ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"זו תמונת הניצחון שלו"

סמוטריץ' מאשים: בנט יביא לגל חמישי עוצמתי

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' ממשיך לבקר את התנהלות הממשלה, כשהפעם הוא טוען שראש הממשלה רוצה שאזרחי ישראל ישכחו את המתים מנגיף הקורונה: "הוא רוצה שנחיה את הרגע הקצר בו ניתן לחיות כמעט ללא הגבלות" | מפלגתו פתחה בקמפיין לספירת המתים

סמוטריץ' מאשים: בנט יביא לגל חמישי עוצמתי
סמוטריץ' / בנט צילום: שריה דיאמנט/יונתן זינדל, פלאש 90

"הפקרות": יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (חמישי) את התנהלות הממשלה ובמיוחד את העומד בראשה בנוגע לטיפול הלקוי בנגיף הקורונה.

סמוטריץ' טען שראש הממשלה נפתלי בנט מעוניין שהאזרחים ישכחו מהחולים שמתו מהקורונה, והוא צריך "תמונת ניצחון" של ירידה בתחלואה למרות שכמעט ולא נעשו הגבלות. לטענתו, אם הוא לא יקשיב להמלצות - מדינת ישראל תגיע לגל חמישי עוצמתי וחמור.

"בנט שיצר בחולשתו במו ידיו גל רביעי עוצמתי, הביא לאבסורד שבו מדינה בעלת שיעור המתחסנים בין הגבוהים בעולם, ומי שחיסנה את אזרחיה בחיסון שלישי, מובילה את העולם בהדבקה ובמתים לנפש", כתב סמוטריץ' בין היתר. "הוא נכשל כישלון חרוץ בהתמודדות עם הקורונה בגל הרביעי".

לדבריו: "בנט זקוק עכשיו לתמונה ניצחון. הוא מעריך שלתקופה קצרה רמת התחלואה תרד למספרים זעירים, וזה אכן יקרה - פשוט כי זה טיבו של גל, שהוא עולה ויורד באופן טבעי... כמובן, עד הגל הבא שבו יפגשו שוב ווריאנט חדש וירידה באפקטיביות של החיסון השלישי... והוא רוצה שנשכח את המתים".

"אם בנט ימשיך להתעלם מהמלצות מומחי הרפואה גל חמישי חמור ועוצמתי יגיע מהר מכפי שאנו יכולים לשער. מדינת ישראל לא יכולה להמשיך להתנהל תחת ההפקרות הזו", סיים סמוטריץ'.

לצד זאת, 'הציונות הדתית', מפלגתו של סמוטריץ', פתחה בקמפיין ברשתות החברתיות - ובו היא מפרסמת קברים יחד עם מספר המתים שנפטרו מהקורונה מאז השבעת הממשלה. קמפיין הדומה לספירת המתים במלחמת לבנון הראשונה שהביאה, כך על פי כמה השערות, להתפטרותו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ז"ל.

קורונה בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד