ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אסון בחג

חרדית נדרסה בחזור מהתפילה וההלוויה התקיימה ביו"ט

אסון במהלך החג בפלטבוש. קשישה חרדית בת 90 נהרגה בתאונת דרכים, בשובה מתפילת שמיני עצרת בבית הכנסת הגדול בשכונה. בתה נפצעה ומאושפזת במצב יציב. הלוויתה התקיימה בעיצומו של חג שמחת תורה וגופתה הוטסה לקבורה בארץ הקודש

חרדית נדרסה בחזור מהתפילה וההלוויה התקיימה ביו"ט
ההלוויה ביו"ט צילום: צולם על ידי גוי

שמחת תורה מהולה בעצב עברה על תושבי פלטבטוש החרדים, לאחר שאחת מחברות הקהילה נהרגה בתאונת דרכים בשמיני עצרת והלווייתה התקיימה ביום שמחת תורה, כדי שגופתה תוטס לארץ במהירות האפשרית.

המנוחה ע"ה, רושל גינדי ע"ה, בת ה-90, משתייכת לקהילה הספרדית בפלטבוש והתפללה בבית הכנסת הגדול ביותר בשכונה שבו אלפי מתפללים. בדרכה חזרה הביתה לאחר התפילה יחד עם בתה, היא נפגעה מרכב חולף ונהרגה. הבת נפגעה אף היא ומאושפזת במצב יציב.

לפי הדיווח ב-Yeshiva world news, הלווייתה של האשה התקיימה בשמחת תורה (בארץ - אסרו חג), מעל 1,000 איש הגיעו לחלוק לה כבוד אחרון בעיצומו של חג. שוטרים ממשטרת פלטבוש סגרו את הכביש באמצעות רכביהם של מתנדבי ארגון 'השומרים' וארגון 'מתעסקים' פעל רבות כדי לשמור על כבוד המת.

המשטרה מסרה כי התאונה הטרגית אירעה בסביבות השעה 11:00 בבוקר, כאשר שתי נשים - אם ובת - נפגעו מרכב ברחוב אושן פארקוויי פינת שדרות יו.

מתנדבים מארגון הצלה של פלאטבוש, פינו את הקורבנות לבית החולים רמב"ם. למרבה הצער, גברת גינדי ע"ה נפטרה מפצעיה. מצבה של בתה יציב.

קהל רב התאסף להלוויה, שנערכה אחר הצהריים של שמחת תורה, מול 'בית שערי ציון' באושן פארקוויי, משם נלקחה הנפטרת לשדה התעופה והוטסה לקבורה בישראל.

מחקירה ראשונית עלה, כי נהג רכב מסוג סובארו נסע מזרחה בשדרות יו, ופנה לאושן פארקוויי ואז פגע בשתי הקורבנות שחצו את הרחוב. הנהג נשאר במקום ונחקר על ידי השוטרים.

פלטבוש תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד