י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לתעדף את המגזר הערבי"

גנץ הורה להאריך את צווי הגיוס לסייעני הקורונה

כחלק מהסיוע שמערכת הביטחון תורמת למאבק בקורונה, הנחה שר הביטחון גנץ להאריך את צווי הגיוס ל-403 חובשים במילואים והמשך תגבור של בתי החולים באמצעות 120 יחידות סיוע של פיקוד העורף

גנץ הורה להאריך את צווי הגיוס לסייעני הקורונה
מעבדת קורונה של צה"ל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

שר הביטחון, בני גנץ, ערך חיתוך מצב בנושא סיוע מערכת הביטחון להתמודדות עם מגפת הקורונה, בדגש על הגדלת שיעור המתחסנים, בהשתתפות הממונה על ההתגוננות במערכת הביטחון תא"ל (במיל') משה אדרי ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

שר הביטחון גנץ אישר את המשך הסיוע למשרד הבריאות במבצע החיסונים הלאומי וחתם על צו להארכת גיוסם של כ-400 חובשים במילואים. עוד אישר שר הביטחון את הארכת פעילותן של 120 יחידות סיוע של פיקוד העורף (יחצ"בים) בבתי החולים.

לצד המשך מאמץ החיסונים ברשויות עם אחוזי חיסון נמוכים, הנחה שר הביטחון להעמיק את מאמץ הסיוע במגזר הערבי, אשר תוקצב על ידי משרד הביטחון ומופעל על ידי פיקוד העורף, בשיתוף עם משרדי הבריאות והפנים.

במקביל ממשיכים היקל"רים של פיקוד העורף, יחד עם קופות החולים והרשויות המקומיות בפרויקט "חוסן לאזרח" לעידוד האוכלוסייה להתחסן.

"המפתח הוא מאמץ החיסונים שהוא הגורם הכי אפקטיבי בהתמודדות עם הנגיף, לאור הנתונים וריכוז הערים האדומות במגזר הערבי יש לתעדף את הסיוע בכלל הפרויקטים ולמקד מאמץ במגזר זה, לצד הסיוע הכולל והתמיכה של מערכת הביטחון בבתי החולים ובקופות החולים". כך שר הביטחון וסגן ראש הממשלה, בני גנץ.

בני גנץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד