כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מבוקש לחקירה

מטורף: יום לפני הפינוי השוכר פוצץ את הבניין; 140 דירות ניזוקו

פיצוץ דירה בשבדיה שהביא לפציעתם של 16 דיירים, בוצע על ידי אדם שהיה אמור להיות מפונה מהבניין יחד עם אמו ביום הפיצוץ. כעת האיש מבוקש על ידי המשטרה השוודית

מטורף: יום לפני הפינוי השוכר פוצץ את הבניין; 140 דירות ניזוקו
אילוסטרציה צילום: pexels

פיצוץ דירה בגוטבורג שבשבדיה שהביא לפציעתם של לפחות 16 בני אדם בשבדיה, בוצע על ידי אדם שאמור היה להתפנות מהבניין יחד עם אמו באותו היום. האיש, שהמשטרה עדיין מחפשת אחריו, מבוקש בחשד ל"השמדה ציבורית".

כלי תקשורת בשבדיה דיווחו כי המבוקש הינו גבר בשנות ה-50 לחייו שהתגורר עם אמו בבניין בגוטבורג, העיר השנייה בגודלה בשבדיה. קצין המשטרה אנדרס בורג'סון אמר בהצהרה: "אנחנו עדיין לא יודעים מה גרם לפיצוץ. החקירה רחוקה מלהסתיים עדיין יש לנו הרבה עבודה לפנינו".

התקשורת השבדית פרסמה תחילה כי הפיצוץ ככל הנראה קשור לכנופיות אזוריות, מכיוון שחלה עלייה באלימות בין קבוצות פשע מאורגן, אך המשטרה פרסמה מאז כי היא לא מאמינה שלפיצוץ יש קשר לפשיעה של כנופיות. קצין המשטרה בורג'סון אמר כי החום וחוסר החמצן בתוך הבניין הקשו על החוקרים לבצע את עבודתם.

הוא סירב למסור פרטים על החשוד. אך על פי העיתון היומי 'אפטונבלטד', בעל הנכס ביקש לפנות את הגבר ואמו מדירתם, והמועד נקבע ליום שלישי, היום בו אירע הפיצוץ.

הפיצוץ טלטל את הבניין במרכז גוטבורג בשעה מוקדמות ביום שלישי והצית בעקבותיו כמה שריפות שהתפשטו לכמה דירות, מה שהוביל לפינוי מאות תושבים. לפחות 140 דירות ניזוקו.

שבדיה פיצוץ בבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד