כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר ניתוח באמצעים טכנולוגיים

נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקשה נסע במהירות 50 קמ"ש בלבד

בצל הדיווחים על עבירות תנועה רבות שביצע במהלך השנים נהג האוטובוס אשר בסון ז"ל, מתפרסמים ממצאים מחקירת המשטרה שחושפים כי נהג האוטובוס נסע על מהירות 50 קמ"ש בלבד קודם התאונה | "האוטובוס עבר את כל הבדיקות של קצין הבטיחות. לא מצאו שום תקלה טכנית"

נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקשה נסע במהירות 50 קמ"ש בלבד
התאונה בגליל צילום: אייל מרום, איחוד הצלה מעלות

נהג האוטובוס שהתהפך בתאונה הקשה בכביש 89 לא היה עבריין סדרתי, כך עולה מתחקיר ראשוני של התאונה הקשה. אמצעים טכנולוגיים מראים כי הנהג אשר בסון, שנהרג בתאונה, נסע במהירות של 50 קמ"ש בלבד בעיקול הסמוך למקום התאונה.

רק לפני שבועיים האוטובוס שהתהפך ביום רביעי עבר טסט בו נמצא תקין, אתמול (חמישי) פרסם יוסי מזרחי ב"המהדורה המרכזית" של 'חדשות 12' על עברו התעבורתי של נהג האוטובוס, אשר בסון ז"ל, על פי הדיווח, הנהג ככל הנראה לא היה עבריין תנועה סדרתי. עוד דווח, כי המשטרה שלחה את חלקי האוטובוס למכוני בדיקה כדי לבחון אם היה כשל טכני שגרם לתאונה.

עוד מתברר כי האוטובוס שבו נסע עבר טסט רק לפני שבועיים ונמצא תקין לחלוטין. מניתוח של אמצעים טכנולוגיים עולה כי בעיקול שנמצא באזור התאונה הוא נהג במהירות של 50 קמ"ש בלבד, מהירות סבירה שמתאימה לתוואי הדרך בנקודה הזו. העבירה האחרונה בוצעה באוגוסט 2017. עשרות עבירות התנועה שצבר לאורך השנים הן טכניות בלבד.

מנהל חברת ההסעות שהעסיק את בסון, אמר בשיחה ל-N12 כי "יש בחברה בני 70, 75, 74, עובדים חלקית או חצאי משרות". לדבריו, "כל עוד הרישיון שלו (של בסון) בתוקף, סימן שהוא הלך לקבל את כל האישורים".

"האוטובוס עבר טסט לפני שבועיים", ציין מנהל חברת ההסעות. "עבר את כל הבדיקות של קצין הבטיחות. גם מבחינת ניירת, לא מצאו שום תקלה טכנית. אנחנו רואים את זה גם ב-GPS שלנו, הבן אדם נכנס לסיבוב ב-50 (קמ"ש), אין לי מושג מה קרה שם".

תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד