י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גל פריצות

בני ברק: גנב אופניים של מתנדב 'הצלה' נתפס 'על חם'

אדם חשוד נראה פורץ לאופניים חשמליים ברחוב נורוק בשכונת קרית הרצוג בעיר בני ברק  | מתנדבי ארגון 'השומרים' שחשו למקום גילו להפתעתם גבר כבן 40 שניסה להימלט עם האופניים חשמליים כשעליהן ציוד מציל חיים של מתנדב ארגון הצלה | אחרי מרדף קצר הוא נתפס והועבר לידי המשטרה

בני ברק: גנב אופניים של מתנדב 'הצלה' נתפס 'על חם'
תפיסת הגנב צילום: דוברות השומרים

חשוד בגניבת אופניים חשמליים עוכב אתמול (חמישי) על ידי מתנדבי ארגון 'השומרים', זמן קצר לאחר הגניבה. מדובר באופניים חשמליים עם ציוד מציל חיים של מתנדב ארגון הצלה.

מהאגון נמסר כי במוקד הארגון התקבל אמש בשעות הערב המאוחרות, דיווח אודות אדם חשוד שנראה פורץ לאופניים חשמליים ברחוב נורוק בשכונת קרית הרצוג בעיר.

מתנדבי הארגון שהגיעו במהירות למקום זיהו את החשוד על סמך התיאור של המודיע, כשהוא רוכב על האופניים מספר רחובות מאזור הגניבה והחליטו לפעול לפי הנהלים ולעכבו עד להגעת המשטרה.

החשוד, כבן 40 תושב תל אביב בעל רקע פלילי עשיר של התפרצויות והיזק לרכוש ניסה להימלט מהמקום אך לאחר מרדף קצר, בסיוע של אזרחים נוספים הצליחו המתנדבים להשתלט עליו.

צוות שוטרי סיור של משטרת מרחב דן שהוזעקו למקום אזקו אותו והובילו אותו להמשך חקירה בתחנת המשטרה ובהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

בארגון השומרים מבקשים מהציבור "לפקוח עין אחר כל דבר המעורר חשד, ובפרט בתקופה זו שמקרי הפריצות לאופניים חשמליים התגברו. כדי למנוע עגומת נפש מתבקשים התושבים לפקוח עין ולדווח למוקד הארגון על כל מקרה חשוד".

השומרים אופניים חשמליות הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד