י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא נעבור לסדר היום"

שוטרים הותקפו באלימות קשה ונפצעו | תיעוד

שני שוטרים נפצעו בתקרית אלימה במהלך בקשה לביצוע חיפוש בכפר קאסם | התוקפים: מאבטחים בשירות העירייה. ארבעה מהם נעצרו לחקירה | המפכ"ל: "הנחיתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו"

שוטרים הותקפו באלימות קשה ונפצעו | תיעוד
תקיפת השוטרים בכפר קאסם צילום: צילום מסך

אלימות קשה כלפי שוטרים: המשטרה עצרה במהלך השבת ארבעה בני אדם שלפי החשד תקפו שוטרים במהלך חיפוש בכפר קאסם. לפי תיעוד התקיפה, מדובר באלימות קשה של מאבטחים הפועלים מטעם העירייה כלפי השוטרים, בשעה שאלו ביקשו לבצע חיפוש במבנה. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

התקיפה אירעה בלילה שבין חמישי לשישי אולם דווחה רק לאחר שהחשודים במעשה נעצרו. היום האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרם של שניים מהחשודים. השוטרים הגיעו למקום לאחר שהתקבל דיווח על אדם שמוחזק בניגוד לחוק וקיים חשש לשלומו. התוקפים הם אנשי "חברת שמירה" פרטית שפועלים בחסות התנועה האסלאמית.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, מסר בעקבות אירוע האלימות: "לא נעבור לסדר היום אירועי אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם".

"הנחתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו", הוסיף שבתאי. "כבר עצרנו 4 חשודים ביניהם שני החשודים המרכזיים שעל פי החשד תקפו את השוטרים ולא נרפה עד שנביא את כל העבריינים לדין".

שבתאי אמר כי הוא מגבה באופן מלא את השוטרים לפעול על פי חוק עם האמצעים שעומדים לרשותם אל מול כל מי שינסה להרים עליהם את ידו. לא נקבל מצב שבו פוגעים בשוטרים שבאים לבצע את תפקידם".

מהמשטרה נמסר כי המפכ"ל שוחח עם השוטרים שהיו באירוע, חיזק אותם ואמר להם: "אני מגבה אתכם ומבטיח לכם שנעשה ככל שביכולתנו למצות את הדין עם העבריינים".

אלימות תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד