י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יתאפשר לו?

בשיחה סגורה: גנץ חושף מי הדמות לחיקוי

ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה, הזמין לשיחה פעילים ועיתונאים ערבים ישראלים, במהלכה חשף כי שר הביטחון אמר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בשיחתם כי הוא רוצה להיות כמו רה"מ יצחק רבין, אך הבהיר: "בממשלה הזו יש מגבלות"

בשיחה סגורה: גנץ חושף מי הדמות לחיקוי
שר הביטחון, בני גנץ צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתקופה האחרונה היחסים בין הרשות הפלסטינית לישראל מתחממים. אחד מהגורמים שהובילו לשיפור היחסים הוא הפגישה בין ראש הרשות אבו-מאזן לשר הביטחון בני גנץ.

ראש הממשלה נפתלי בנט והצד הימני בקואליציה התעקשו כי לא יהיה כל תהליך מדיני, אך בסוף השבוע האחרון דווחו ב'חדשות 12' פרטים מעניינים אודות השיחה בין גנץ לאבו מאזן, שיכולים לרמוז לאן מועדות כוונותיו של שר הביטחון.

על פי הדיווח, ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה שוחח עם עיתונאים ופעילים ערבים ישראלים, ובמהלך השיחה הוא סיפר על הפגישה בין גנץ לאבו מאזן. האחרון גם ביקר בחריפות את ממשלת ישראל הרוצה לדון בכלכלה ולא בפתרון מדיני.

לאחר מכן, ראש הממשלה הפלסטיני ציטט את גנץ שאמר כי הוא מעוניין להיות ממותג כאחד מראשי הממשלה של ישראל בעבר: "אני מאמין בפתרון שתי המדינות וחושב שזה הפתרון הראוי. אני רוצה להיות רבין החדש, אך בממשלה הזו יש מגבלות", אמר שר הביטחון לאבו מאזן.

הרמז ברור, ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין היה זה שחתם על הסכמי אוסלו השנויים במחלוקת, והיה זה שהיה הכי קרוב להגיע לסיום הסכסוך.

בלשכת שר הביטחון טוענים מצידם בתגובה כי הציטוט "לא מדויק".

בני גנץ יצחק רבין אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד