כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הודלף מהקבוצה הפנימית

הסגן מ'ימינה' נגד השר: מעדיף ביקור אצל אבו מאזן

למרות שראש הממשלה והפלג הימני בקואליציה הבהירו כי לא יהיה הליך מדיני, במפלגת 'מרצ' מתעקשים לקיים הערב את הפגישה עם ראש הרשות הפלסטינית | סגן השר אביר קארה מ'ימינה' זעם על השר הורוביץ על כך שבזמן שהאתר להנפקת התו הירוק קורס - הוא הולך להיפגש עם "ראש רשות הטרור"

הסגן מ'ימינה' נגד השר: מעדיף ביקור אצל אבו מאזן
ניצן הורוביץ / אביר קארה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ירי בנגמ"ש: אחרי מעל לעשרים שנה שהם לא היו בשלטון, במפלגת 'מרצ' מנסים להתניע מחדש את התהליך המדיני עם הפלסטינים, זאת למרות ההסכמה בקואליציה שלא לעסוק בנושאים השנויים במחלוקת.

הערב (ראשון) צפויים בכירי מפלגת 'מרצ', ביניהם היו"ר ושר הבריאות ניצן הורביץ, עם ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו-מאזן) ברמאללה כדי לעסוק בעניינים המדיניים, שלא כמו שר הביטחון בני גנץ, שפגישתו עם אבו-מאזן עסקה בעיקר בענייני משרדו.

ב'ימינה', שסופגת על הפגישה עוד כעס בימין, זועמים על הורביץ, ולא רק בגלל הפגישה. סגן השר במשרד ראש הממשלה חבר הכנסת אביר קארה, הגיב בהודעת וואטסאפ פנימית, שהודלפה לעיתונאים - לקריסה של האתר שמנפיק את התו הירוק החדש, ותקף את הורביץ.

"‏התו הירוק קרס, מיליוני ישראלים לא מצליחים להנפיק ומאות אלפי בעלי עסקים עם סימני שאלה. אבל לשר הבריאות לא דחוף לטפל בזה. יותר דחוף לו ליסוע ‏לארוחת ערב אצל ראש רשות הטרור ברמאללה". תקף קארה בקבוצה פנימית של מפלגת 'ימינה'.

לדבריו: "צריך להיות ברור מעכשיו: אני אוודא אישית שלא יהיה אף ‏בעל עסק שיקבל השבוע קנס בגלל הבלאגן הזה. התו
‏הירוק חשוב, לשמור על הבריאות זה חשוב!! כולנו צריכים לעבוד יחד כדי להוריד תחלואה, לעודד אנשים להתחסן ולשתף פעולה כדי לנצח. אבל לא ‏נסכים שיהיו קנסות בגלל שיותר חשוב לנסוע ‏לרמאללה מאשר לפתור את הכשל הזה". כך קארה הזועם.

במפלגת 'ימינה' צריכים לערוך לבדק בית, למי היה האינטרס להדליף את ההודעה שנכתבה בקבוצה פנימית בכדי ללבות ולהלהיט את הרוחות בקואליציה שניצבת בפני לא מעט אתגרים ובראשם העברת תקציב המדינה.

אביר קארה ניצן הורוביץ התו הירוק אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד