י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי גמילה מאלכוהול

מטורף: הרופאים נדהמו וחילצו קילו מסמרים

רופאים ליטאים חילצו בניתוח מורכב קילו מסמרים מבטנו של אדם שלאחרונה נגמל משתיית אלכוהול וככל הנראה מצא לו כתחליף בליעת מסמרים שגרמו לו לכאבי בטן

מטורף: הרופאים נדהמו וחילצו קילו מסמרים
עשרות המסמרים שהוצאו צילום: ביה"ח האוניברסיטאי קלאיפדה

רופאים בבית חולים בליטא הוציאו כמעט קילו של מסמרים וברגים מאדם שהחל לבלוע חפצים מתכתיים לאחר שנגמל מאלכוהול האיש ששמו לא פורסם מסיבות של סודיות מטופלים, אושפז בבית החולים בעיר קלאיפדה כשהוא סובל מכאבי בטן עזים.

הרופאים בעיר קלאיפדה, עיר נמל בליטא אשר שוכנת לחוף הים הבלטי, נדהמו לגלות כמעט קילו של ברזלים, ברגים ומסמרים. האיש פנה למרפאה כאשר הבטן כאבה לו ללא הפסקה, במרפאה ביצעו צילום רנטגן ובהתחלה הרופאים לא האמינו למה שהם ראו ושפשפו עיניהם לתדהמתם.

צילום: בית החולים האוניברסיטאי קלאיפדה.

"במהלך הטיפול שארך שלוש שעות עם בקרת רנטגן, כל הגופים הזרים, אפילו הקטנים ביותר בבטן המטופל הוסרו", אמר המנתח סארונאס דיילידנאס. בית החולים נתן לתקשורת המקומית תיעוד של מגש כירורגי עמוס מסמרים וברגים. "מעולם לא ראינו דבר כזה", אמר אלגורדאס סלפביצ'יוס, מנתח ראש בבית החולים. הרופא אמר כי האיש החל לבלוע את חפצי המתכת במהלך החודש האחרון לאחר שנגמל משתיית אלכוהול.

"הניתוח אינו מסובך מבחינה כירורגית, אך הוא לוקח זמן מכיוון שנדרשת בקרת רנטגן כדי לתפוס את כל אותם גופים זרים, מכיוון שהם נעים בגודל של 10 ס"מ ל-2 מ"מ", כך אמר המנתח לתקשורת הליטאית.

מבית חולים נמסר כי החולה היה במצב יציב לאחר הניתוח.

ליטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד