ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
במקום ההתנחלויות

כך מתכנן נפתלי בנט לגייס מחדש את תומכיו

למרות הכעס הכבד עליו ברוב גדול בימין, ראש הממשלה ינסה עדיין לפנות אל הגוש באמצעות הרחבת גודלה של ההתיישבות ברמת הגולן | נשיא ארצות הברית וממשלו לא צפויים "להפריע", כיוון שזה כנראה יגיע על חשבון חיזוק ההתנחלויות בשטחים

כך מתכנן נפתלי בנט לגייס מחדש את תומכיו
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

אחת הבעיות הפוליטיות העיקריות של ראש הממשלה ה-13 היא שהמשבחים והמגנים עליו לא מתכוונים להצביע לו, כך אם הוא זוכה למחאות ולשבחים רבים - הם לא מתורגמים במנדטים.

בתחילה היה נראה כי כוונתו הפוליטית של בנט היא לפנות לקהל יעד חדש, המרכז הפוליטי. אך אי העלייה בסקרים, והעובדה שחבריו למפלגה, 'ימינה', טרם ויתרו על הימין, כנראה גרמו לחשב מסלול מחדש.

לפי הדיווח של עיתונאי 'ידיעות אחרונות' נחום ברנע, בנט מתכוון לנסות עדיין לפנות אל הימין-מרכז, באמצעות חיזוק ההתיישבות בצפון לאחר שהתקציב יעבור בקריאה שניה ושלישית, אם רע"מ לא תסכל את העברתו.

ראש הממשלה יחזק את ההתיישבות בגולן, אשר עליה הוחל ריבונות בשנות השמונים במאה הקודמת על ידי בגין, ואין עליה כל כך ויכוח בציבוריות הישראלית בכלל, ובממשלה בפרט.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וממשלו לא צפויים לסכל ולמחות נגד כוונתו של בנט, במיוחד אם זה אכן יבוא על חשבון חיזוק ההתנחלויות ביהודה ושומרון.

נפתלי בנט התנחלויות רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד