י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתכוננים להריסה

שוב חשש לקריסה: עשרות דיירים פונו מהבתים

אחרי חולון, בני ברק ובית שמש: כוחות החירום הוזעקו לבניין ברחוב הגליל ברעננה, בו התגלו סדקים חריגים. הכוחות פינו את הדיירים מהבניין ומהבניינים הסמוכים והודיעו על הריסת המבנה

שוב חשש לקריסה: עשרות דיירים פונו מהבתים
קריסת הבניין בחולון צילום: פלאש 90

בניין ברחוב הגליל 42 ברעננה, שנמצא בתהליך תמ"א 38, פונה היום (שני) מחשש לקריסה, בעקבות דיווח שהגיע לרשויות על סדקים חריגים שהתגלו במבנה.

מהנדס העירייה וגורמים של חברת החשמל הגיעו למקום כדי לבדוק את הבניין, והתגלה כי בעקבות עבודות חפירה שבוצעו במקום האדמה שקעה, ובשל כך הוא נטה מעט לצד. לאחר הערכת מצב הוחלט כי צריך להרוס את הבניין.

כוחות משטרה וכיבוי אש שהוזעקו למקום פינו את דיירי הבניין ואת הדיירים מהבניינים הסמוכים, לקראת ההריסה שצפויה להתבצע בקרוב.

ראש העירייה חיים ברוידא שהגיע למקום אמר כי הבניין ייהרס, ואמר גם כי המצב בשליטה וכי כל הדיירים פונו. ברוידא ציין כי הוא מתנגד לתמ"א 38 ותומך בפינוי בינוי.

מכבאות והצלה נמסר כי לוחמי האש מבצעים סריקות בבניינים הסמוכים על מנת לשלול סכנה נוספת.

מוקדם יותר היום דווח כי סכנת קריסה מיידית של בניין בן 3 קומות בעיר בית שמש הובילה לפינוי מיידי של כלל הדיירים המתגוררים במקום.

מפקד הכיבוי שהיה באותה עת במשמרת הוזעק למקום והורה על פינויו של הבניין בן שלוש הקומות. גורם ממשרד מהנדס העיר שהוזעק אף הוא למקום אישר את החלטת המפקד והמבצע המהיר יצא לדרך.

בשעה 9:30 הבוקר התקבל דיווח מדיירי בניין ברחוב ביאליק 6 בעיר על נפילה של חלק מבניין מגורים בן שלוש קומות. צוותי כבאות שהוזעקו למקום ערכו סריקה, בעקבותיה החליטו על פינוי מידי של כל דיירי הבניין עד לבדיקה מקצועית של גורם מהעירייה. גורמי משטרה ועירייה שהוזעקו למקום סייעו בפינוי התושבים ובמקביל קיימו הערכת מצב בשטח בעקבותיה הוכרזה סכנת קריסה והורו על פינוי מידי והרחקת תושבים.

קריסה פינוי בתים רעננה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד