כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בליץ של חקיקה

אלו הם התנאים של רע"מ לתמיכה בתקציב

מפלגת רע"מ ממשיכה לאיים כי תפיל את הממשלה באמצעות הפלת התקציב, והערב דווח כי חבריה מתנים את תמיכתם בהעברה מסיבית של מספר חוקים שחשובים להם. יו"ר המפלגה מנסור עבאס בינתיים מכחיש את האיומים בראיונות לתקשורת, אך נראה מתחת לפני השטח מופעלים לחצים

אלו הם התנאים של רע"מ לתמיכה בתקציב
עבאס ובנט במליאה. מאחור, מתן כהנא צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

למרות ההבטחה של ראש הממשלה נפתלי בנט ושל בכירי הקואליציה כי התקציב יעבור בבטחה בעוד חודש, נראה כי מתחת לפני השטח הקואליציה בוערת.

בתקופה האחרונה דווח כי ברע"מ מאיימים שלא לתמוך בתקציב ובכך להפיל את הממשלה, אך בינתיים יו"ר המפלגה מנסור עבאס מכחיש בראיונות לתקשורת.

למרות זאת, גם הערב (שני) דווח ב'כאן 11' על האיום של מפלגת רע"מ, אך הפעם אף נחשפה רשימת הדרישות שכותרתה היא העברה מסיבית של חוקים שחשובים למפלגה.

בין הדרישות שהועלו: מתווה להסדרת תכנון ובנייה ביישובים הערביים, מתווה להסדרה בנגב, הסדרת מעמדן של כ-2,000 משפחות פלסטיניות-ישראליות וחיבור חשמל למשקי בית בחברה הערבית.

בתוך כך צוטט הערב יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ ווליד טאהא, המשמש גם כיו"ר סיעת רע"מ, דברים שאמר בישיבה הסגורה של ראשי הקואליציה: "לא יתכן שהקואליציה לא מכבדת את הסיכומים מולנו. נותנים לנו יחס וכבוד רק כשאנחנו מאיימים ועושים רעש. למה אני צריך להתעסק באיומים והפעלת לחץ כל הזמן?".

מפלגת רע"מ מנסור עבאס ווליד טאהא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד