א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

איך לבחור ריהוט לחדר ילדים?

בחירת ריהוט לחדר ילדים יכולה להיות מלחיצה למדי מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות שונות שיש לקחת בחשבון. נעבור על כמה טיפים קטנים שכדאי לקחת בחשבון כשבאים לבחור ריהוט לחדר ילדים

איך לבחור ריהוט לחדר ילדים?
חדר לילד צילום: יח"צ

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא בטיחות הרהיטים.

חיוני שתרכוש פריטים בטוחים לתינוקך, ולא יגרמו לפציעות. מכיוון שלעתים קרובות תינוקות מסורבלים ומועדים לתאונות, עליך לבחור רהיטים בעלי קצוות רכים. זה ימנע מהמורות או חבלות בעור העדין של ילדך. כדאי גם לבדוק פריטים עם פינות מעוגלות שלא היו גורמות לפציעה אם היו נופלים עליהן. צריך לבחור בריהוט יציב וחזק שילד שנשען עליו לא יפיל איתו את הרהיט.

מומלץ לקנות את הרהיט בחנות אמינה כמו פצפונים ששם יש ריהוט בעל תקן, ריהוט שישמור על בטיחות האוצר היקר מכל הילד שלך.

דבר נוסף שצריך לחשוב עליו הוא כמה ילדים עתידים לגור בחדר?

יש שני רהיטים שיכנסו בשלב ראשון לתכנון וזה מיטת תינוק ושידות החתלה.
מיטת תינוק היא מיטה קטנה שיכולה לשמש לתינוקות או ילדים קטנים עד גיל 3-4.
שידת החתלה היא רהיט שנועד לאפשר להורה להחליף את החיתול של התינוק על גבי המשטח. שידת ההחתלה מצוידת בדרך כלל במקום אחסון לחיתולים, מגבונים לתינוקות וכל דבר אחר שיידרש לתהליך זה.

התינוק מונח על ראש שולחן ההחתלה כשהגב כלפי מעלה. לאחר מכן ההורה מסיר תחתיו בגדים מלוכלכים ומניח עליו בגדים חדשים לפני שהוא ממשיך, המעלה היא שהשידה מותאמת לגובה המתאים וכך ניתן לעשות זאת בנוחות מקסימלית.
שידות החתלה נמצאות בדרך כלל בחדרי ילדים או בחדרי אמבטיה ליד משתלות. הם משולבים לעתים קרובות עם שידות ורהיטים אחרים שישמשו את התינוק והילד בשלבים שונים של חייהם.

השידה כוללת מגירות ומדפים לאחסון מוצרי תינוקות, בגדים ופריטים אישיים אחרים. היא כוללת גם כרית על גבי המשטח להגנה על הילד מפני מגע קשה עם השולחן.

שני הרהיטים האלו תוספים מקום רב בחדר, אז אם מדובר בחדר קטן כדאי לחשוב על שידת החתלה בגודל מתאים או לוותר עליה.

דבר שלישי הוא תקציב

בקניית ריהוט לחדר ילדים יש אפשרוית שונות של החומר ממנו עשויים הרהיטים ושל המותגים מהם מתכננים לקנות את הרהיטים, בפצפונים תוכלו להתייעץ עם צוות מוכרים שיעזור לכם בבחירת ועיצוב חדר ילדים מושלם בתקציב שלכם, תקבלו הסברים על המיטות השונות ותוכלו לצאת מרוצים בידיעה שביצעתם את הבחירה הנכונה. תוכלו לרכוש מיטת תינוק או שידה בנפרד או חבילה של שניהם.

חדר ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד