י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד דרמטי

השוטר קפץ לים וחילץ את הילד המיוחד. צפו

שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב נקראו היום לחלץ ילד כבן עשר על הספקטרום האוטיסטי שנסחף אל מעמקי הים. סירת השיטור הוזנקה לחלצו ואחד השוטרים זינק אל המים והגיע אל הילד וחילץ אותו • צפו

השוטר קפץ לים וחילץ את הילד המיוחד. צפו
שוטרי השיטור ימי צילום: דוברות המשטרה

ילד כבן 10, על הספקטרום האוטיסטי, חולץ היום (שלישי) ע"י שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב, לאחר שנסחף אל לב ים. במהלך ניסיון החילוץ של הילד, ולאחר שהוא החל להתרחק מסירת השיטור, קפץ אחד השוטרים ששהה על הסירה אל המים, הגיע אל הילד וחילץ אותו.

למרות שלזרועותיו של הילד היו מצופים, הוא נקלע למצוקה. מי שדיווח על כך למשטרה היא אמו של. ילד שראתה כיצד הוא מתחיל לטבוע. " שוטרי יחידת השיטור הימי במחוז ת"א הוזעקו היום בשעות אחה"צ לטפל באירוע חירום סמוך למרינה בהרצליה". נמסר מהמשטרה.

במשטרה הוסיפו כי עם קבלת דיווח מאמא מודאגת על כך שבנה בן ה-10 המאובחן על הספקטרום האוטיסטי נסחף אל לב ים ללא קשר עין", נמסר מהמשטרה.

בתוך כך, השוטרים פתחו בסריקות לאורך קו החוף , עד לאיתור הילד במרחק של כ-100 מטרים מהמרינה, אחרי שובר הגלים, כאשר לאחר שכל הניסיונות לשכנעו לאחוז במוט החילוץ שהגיש לו השוטר לא צלחו, קפץ השוטר למים וסייע לו לעלות לספינת השיטור הימי.

השוטרים העבירו את הילד בבטחה אל זרועות אמו במרינה בהרצליה.

שיטור ימי חילוץ דרמטי מבצע חילוץ ילד מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד