כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בשלה הסער הזה

"חרפה" • אשת השר תקפה את נתניהו בשידור

מגישת 'כאן 11' גאולה אבן-סער תקפה בתכניתה את ראש האופוזיציה על דבריו בנושא איראן וסופגת ביקורת בתקשורת ובימין: "אשתו של שר בממשלה תוקפת את היריב הפוליטי הכי מר שלו"

"חרפה" • אשת השר תקפה את נתניהו בשידור
נתניהו במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

למרות שבעלה, גדעון סער, מתפקד כסגן ראש הממשלה וכשר המשפטים, גאולה אבן-סער ממשיכה להגיש תוכנית אקטואליה בתאגיד השידור הציבורי 'כאן 11', ובקרוב אף תגיש את המהדורה המרכזית בלילות שבת.

אתמול, לאחר פתיחת מושב החורף, תקפה בחריפות את דבריו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בנושא איראן. בתקשורת ובימין כעסו. "העובדה שגאולה אבן - אשת שר בכיר -מגישה חדשות היא חרפה לתאגיד ולמנהליו", צייץ דוד ורטהיים, כתב תקשורת באתר 'וואלה'.

לדבריו, "יש דבר שנקרא נראות, ועם כל הכבוד לקריירה שלה, היא לא הנושא. כדי שמקרה כזה יתאפשר הוא צריך להיות פנומנלי מבחינת ההישגים. לצערי, עם רייטינג ממוצע של 1% לא השתכנעתי שזה המקרה".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' תקפה גם היא: "ביום בו שרה נתניהו תעשה בדיקת עובדות לבנט בגוף תקשורת שממומן על ידי הציבור - דברו איתי על דמוקרטיה. עד אז - תאגיד השידור הישראלי עוקף בסיבוב את התקשורת הצפון קוריאנית ומשאיר לה אבק".

"אשתו של שר בממשלה תוקפת את היריב הפוליטי הכי מר שלו תחת מעטה של אקטואליה אוביקטיבית. בחיי שעצוב". כך ח"כ דיסטל אטבריאן.

איש התקשורת שמעון ריקלין תקף גם הוא וכתב: "שתו של גדעון סער עושה לנתניהו בדיקת עובדות אתמול אחרי שנאם.
ולא -אם כבר -לבנט. התאגיד מכספי הציבור של כולנו נגזל על ידי כת קיצונית וזניחה. עד מתי".

גאולה אבן סער גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד