י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העיר לבשה חג

תיעוד: הראשון לציון כבש את אופקים

אלפי תושבי אופקים השתתפו בביקור נדיר של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף לרגל מעמד הנחת אבן הפינה למקווה טהרה וכנס חלוקת מלגות. הצלם אייל דיגיטל-נתיבות מגיש גלריה מסכמת

תיעוד: הראשון לציון כבש את אופקים
הראש"ל הגר"י יוסף במסע חיזוק באופקים צילום:  אייל דיגיטל-נתיבות

העיר אופקים לבשה חג עת הגיע הראש"ל והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף לביקור נדיר ומרשים ביותר.

את הביקור החל הראש"ל יחד עם המרא דאתרא הגאון רבי עמרם אוחיון, רב הקהילה הגאון רבי יוסף אביטל, ראש העיר איציק דנינו, סגן מ"מ ראה"ע שלמה עזרן, סגן ראה"ע אברהם דייטש ויו"ר המועצ"ד בנימין מלכה אישי ציבור ובכירי העירייה בהנחת אבן הפינה למקווה חדש ומפואר שיוקם בשכונת רמת שקד בגודל של כ310 מ"ר.

ממלא מקום ראש העיר שלמה עזרן דאג לתקציבים מעיריית אופקים משרד הדתות ותורמים נכבדים הכולל בתוכו אולם שמחות לכלות ייחודי בדרום כולל אגף נשים ואגף גברים עם כניסות נפרדות.

המרא דאתרא הגר"ע אוחיון הודה לראש"ל שכיבד את העיר אופקים בביקורו למען בניית המקווה נושא שמרן הרב עובדיה זצ"ל מסר עליו את נפשו, לאחר מכן פנו לטקס הנחת אבן הפינה בו יצקו את היסוד הראשון של המקווה.

משם נסעו למעמד מרגש לכנס כתיבת חידושי תורה וחלוקת מלגות לעמלי תורה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שארגנו 'איגוד בני העלייה' באופקים בהקמתו של הרב עזרן שם דרש הראשל"צ הרב יצחק יוסף בשבח לימוד התורה ובסיפורים מחזקים על אביו מרן זצ"ל.

הכנס האדיר התקיים ברחובה של עיר ברחבה מול ביכנ"ס 'שארית יעקב' בבמה ייחודית ותאורה שהאירה את שמי אופקים באור יקרות יחד עם תזמורת של הזמר יוני ברגר שליווה את הערב בשירה וריקודים של מצווה בו השתתפו למעלה מ2000 תושבי העיר.

את כל מהלך ביקור הראש"ל בעיר אופקים ליווה ממלא מקום ראש העיר שלמה עזרן כדי שהכל יהיה על הצד הטוב ביותר כפי שמגיע לתושבי העיר.

הרב יצחק יוסף אופקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד