י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"להסיר את התועבה"

התפשטות טרור הסלולר: שיחות באישון ליל והטרדות במקומונים

המאבק נגד חנויות הסלולר שאינן תחת פיקוח ועדת הרבנים, הגיע גם למודיעין עילית. מספר הטלפון האישי של בעל חנות סלולר פורסם בלוחות המודעות, לקוחות מוטרדים על ידי מפגינים ושיחות מאיימות מגיעות בשעות הקטנות של הלילה | 'בחדרי' על טרור הסלולר שפשט לעיר נוספת

התפשטות טרור הסלולר: שיחות באישון ליל והטרדות במקומונים
טרור הסלולר במודיעין עילית צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

המאבק נגד חנויות הסלולר, שמסרבות להיענות לדרישות המחמירות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', מתרחב ומגיע גם לעיר החרדית מודיעין עילית.

הבעלים של חנות הסלולר 'ד.ס. תקשורת', הממוקמת ברחוב אבני נזר 18 בעיר, סובל בתקופה האחרונה מהתנכלויות ואיומים לאחר שסירב למכור פלאפונים ומכשירי חשמל, על פי הקריטריונים של 'ועדת הרבנים'.

מספר מפגינים הגיעו גם היום (רביעי) אל פתח החנות והציגו "הבהרה" מבית רב העיר, בה הוא מודיע כי החנות אינה תחת פיקוחו "למכירת סלולר שמור".

המפגינים ליד חנות הסלולר במודיעין עילית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעל החנות קיבל מספר פניות מגורמים שניסו לכפות עליו את כללי הכשרות של 'ועדת הרבנים', אך סירב להיענות לדרישות. כאשר פנה אל הרב מאיר קסלר, אחד מרבני העיר, בבקשה לקבל 'תעודת כשרות' - נאמר לו כי לשכת הרב אינה מנפיקה 'תעודות כשרות' וכי עליו לפנות אל 'ועדת הרבנים'.

לאחר הסירוב של בעל החנות - החלו ההתנכלויות; שורה של הפגנות מול פתח החנות, שיחות טלפון באישון ליל ומודעות מטעם לשכת רב העיר לפיהן החנות אינה תחת פיקוחו.

השבוע, המאבק עלה שלב כאשר במספר מקומונים ולוחות מודעות בעיר, פורסמה מודעה הקוראת לכל תושבי העיר לחייג לבעל החנות ולדרוש ממנו "להסיר את התועבה". למודעה צורף מספר הטלפון האישי של בעל החנות, שטוען בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בהטרדה לכל דבר ועניין.

המודעה שפורסמה נגד בעל חנות הסלולר/ צילום: שמעון ביטון.

הוא טוען כי מארגני ההפגנות פנו אליו בעבר והזהירו אותו כי במידה ולא יתאים את החנות לכללי הכשרות של הוועדה, הרי שירגיש את נחת זרועם... הוא מספר כי הגיש תלונה במשטרה והיא פתחה בחקירה שמתנהלת כבר מספר חודשים.

לדבריו, המפגינים גם מטרידים לקוחות שנכנסים לחנות, ואומרים להם: "אל תיכנס לחנות, אסור לקנות פה, היא לא בפיקוח".

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', אך בתגובה הבהירו בוועדה כי אין להם כל קשר לעניין.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת טרור מכשירי סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד