י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדיון על אלימות המשטרה

ח"כ יעקב אשר תקף: "איפה ליברמן האמיץ?"

בדיון דחוף על התעלמות המשטרה מהאלימות בכפר קאסם בשבוע שעבר מול ההשתוללות הפראית של המשטרה נגד תושבי בני ברק אשתקד, תקף יעקב אשר את ליברמן שדרש בשעתו 'לסגור את בני ברק' וכעת נעלם: "זו צביעות ממדרגה ראשונה"

ח"כ יעקב אשר תקף: "איפה ליברמן האמיץ?"
חבר הכנסת יעקב אשר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכנסת קיימה הערב (רביעי) דיון דחוף לבקשת הח"כים אבי מעוז, יעקב אשר, אוריאל בוסו ושלמה קרעי, שטענו כי המשטרה נוקטת איפה ואיפה מול החרדים. לטענתם בעוד בעוד באירוע תקיפת השוטרים בכפר קאסם בשבוע שעבר השוטרים התנהלו כירורגית, בשנה שעברה כשבלשים הותקפו בבני ברק המשורה כילתה את זעמה בכל תושבי העיר.

כשח"כ יעקב אשר עלה לדוכן הוא בחר לפנות בשאלה ישירה למנסור עבאס שניהל את הישיבה באותה עת: "אם היה עומד כאן שר בממשלה ודורש 'לסגור את כפר קאסם עד שפראי האדם ייתפסו' מה היית אומר?! לא היית שותק לו", פנה אשר לעבאס.

עוד בנושא:

"להחזיר את ההרתעה" - רק כשמדובר בחרדים?//אבי גדלוביץ'

ח"כ אשר הזכיר כי "את הציטוט הזה אמר ליברמן אמר על בני ברק, תוך כדי שרימוני המשטרה התפוצצו במסע נקם פראי וחסר אבחנה נגד כל תושבי העיר. אנחנו גינינו את התוקפים באופן נחרץ, אך המשטרה השתוללה ללא אבחנה ברימוני הלם ורימוני עשן שגרמו סבל נורא לכל העיר".

אשר זעק: "אותו ליברמן, האמיץ הגדול, היום הוא שותק, הוא נעלם. ברור לך" אמר אשר לעבאס, "שאם ליברמן לא היה חבר אתך בקואליציה הוא היה אומר עליך דברים חמורים פי כמה, הרי בעבר הוא עשה בלגן שלם כי מזכירות הכנסת שיבצה את המקום שלו ליד איימן עודה. אבל עכשיו הוא שותק. זו צביעות".

בדבריו תקף אשר גם את התקשורת ש"הדליקה להבות נגד בני ברק". הוא טען כי "אם בבני ברק הייתה פועלת מיליציה חרדית מטעם יהדות התורה או מועצת גדולי התורה, התקשורת הייתה עושה מאתנו קציצות, אבל עכשיו הכל עובר בשקט כי אסור להפריע לקואליציית השינוי".

יעקב אשר אלימות המשטרה כפר קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד