י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מרפה מנתניהו

סער בביקורת על בנט: "צריך לשתף יותר"

שר המשפטים סיפר הערב כי לא עודכן בפרטי המבצע הסודי שניהל המוסד בעקבות רון ארד. בנוסף הודיע שהוא מתכוון להביא בשבוע הבא להצבעה את החוק שאוסר על נאשם להרכיב ממשלה

סער בביקורת על בנט: "צריך לשתף יותר"
גדעון סער ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחת הביקורות שנמתחו על בנימין נתניהו, היא חוסר שיתוף המידע עם שרי ממשלתו בפרטים מבצעיים עד לחשיפתם לציבור. בימים האחרונים מתברר כי גם נפתלי בנט מאמץ את הגישה הזאת, מאחר ולא עדכן את בכירי השרים ראשי המפלגות המרכיבות את הממשלה בפרטי המבצע שניהל המוסד בניסיון לגלות מה עלה בגורלו של הנווט הישראלי רון ארד ז"ל.

אחרי שדווח כי סגן ראש הממשלה, שר הביטחון בני גנץ עודכן רק רגעים ספורים לפני עלייתו של נפתלי בנט לדוכן, הערב מספר סגן ראש הממשלה הנוסף, שר המשפטים גדעון סער כי גם הוא לא עודכן אודות המבצע. בשונה מגנץ, הוא מבקר מעט את בנט.

בראיון שהעניק הערב באולפן 'חדשות 13' אמר סער: "צריך לשתף ולעדכן יותר, אבל ראש הממשלה עושה מאמץ שזה יקרה". בנוסף, הודיע "בשבוע הבא אגיש את תזכיר החוק שיאסור להטיל את המנדט להרכבת הממשלה על נאשם בפלילים. הוא יחול מהכנסת ה25".

על הטענה כי מדובר בחוק שנועד להגן על הממשלה מפני חזרתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו להנהגה, השיב סער כי "אם לראשי ערים ולשרים אסור לכהן עם כתב אישום אז מה פה פרסונלי?".

"אם נתניהו הדבק והממשלה כל כך גרועה, אולי כדאי שיסיק מסקנות. אם נתניהו לא היה עומד בראשות הליכוד, יכול להיות שהייתה קמה ממשלה אחרת. כל מרכיבי הממשלה שבאים מעמדות שונות מבחינת תפיסת עולם הבינו שצריך שינוי", אמר שר המשפטים.

גדעון סער נפתלי בנט רון ארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד