י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שיחת שיקלי ועבאס

העיתונאי החילוני התעמת עם הכתבים החרדים

בן כספית צייץ תמונה שמגחכת על שיקלי והצהרותיו נגד מנסור עבאס. עיתונאים חרדים הגיבו לו, ונוצר עימות בין הצייצנים

העיתונאי החילוני התעמת עם הכתבים החרדים
עמיחי שיקלי משוחח עם מנסור עבאס צילום: מתוך הטוויטר של בן כספית

העיתונאי בן כספית התעמת עם מספר עיתונאים חרדים ברשת החברתית טוויטר, לאחר שהעלה ציוץ על חבר הכנסת עמיחי שיקלי וצירף תמונה בה נצפה שיקלי כשהוא משוחח בחביבות עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

בן כספית כתב על שיקלי: "‏מעל הדוכן הוא מכנה אותם 'תומכי טרור'. מאחורי הדוכן, ב"פרסה" (איזור הסבה לח"כים בירכתי המליאה) הוא יושב איתם, כורע מולם ולוחץ ידיים בחום לכל רע"מ, עם מנסור והחבר'ה. הצילום מלפני 5 דקות. שכוייעח עמיחי שיקלי".

עורך עיתון 'משפחה' אריה ארליך הגיב לו: "‏‎‎בן, מה שאתה עושה זו מניפולציה זולה תוך ניצול תמימות הציבור שפחות מכיר את הליכות הכנסת. כל עיתונאי יודע שהכנסת היא מקום עבודה שיש בו חברויות, אמירת שלום ושיתופי פעולה. חוץ מליצמן ולפיד, כולם בכנסת מדברים עם כולם. השאלה היא לא עם מי אתה מדסקס בפרסה - השאלה היא אלו עקרונות אתה מקדם".

בן כספית פחות אהב את התגובה של ארליך, והחליט לתקוף אותו. ‏‎‎"מציע שתטיף מוסר לחבריך בימי ההתרמה המזוייפים, יותר דחוף", עקץ בן, כשהוא מתכוון לפרשה שנחשפה לאחרונה בתקשורת הכללית על מספר עיתונאים חרדים.

הוא המשיך לתקוף את ארליך וכתב: "אתה מתפרץ לדלת פתוחה. מבחינתי שיקלי אחלה. זו הרמת מסך על הפער בין הצרחות וההצהרות מעל הדוכן, לשיתופי הפעולה והיחסים החמים מאחוריו. זה בדיוק מה שניסיתי להראות. בלי שום מניפולציה".

ארליך לא נשאר חייב ולעג לבן כספית: "‏‎‎אני מבין שקשה לך שמעירים להוד רוממותך וסותרים את האג'נדה שלך עם עובדות מעצבנות, זה טבעי. לגבי המוסר - אטיף למי שאראה לנכון".

מי שיצא להגנת ארליך. הוא הכתב הפוליטי של רדיו 'קול ברמה' שתקף את בן כספית: "‏‎‎‎זה הכי מתנשא שלך? בערך כמו שאשלח אותך להטיף מוסר לחבריך נמלטי רדיו 103", כשהוא מרמז על פרשה חמורה בתחנת רדיו בה בן כספית משדר.

בן כספית עמיחי שיקלי אריה ארליך אבי רבינא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד