ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
השיחות הוקפאו

משבר במו"מ בבית שמש > הגוש מאשים: "בלוך מנסה להפריד ולפלג"

פיצוץ בשיחות המו"מ שנועדו להשיב את גוש הפורשים לקואליציה בבית שמש, זאת שבוע לאחר שהתבשרנו על הבנות שהושגו ואשר יימשכו בשיחות עם ראש העיר עליזה בלוך. חברי הגוש מאשימים אותה כי רצונה לפצל ולהשיב רק את חלקם. היא מצידה מכחישה והודפת את הטענות

משבר במו"מ בבית שמש > הגוש מאשים: "בלוך מנסה להפריד ולפלג"
ישיבת מועצת הקהילות הערב בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

בית שמש: אחרי שהכריזה בשבוע שעבר על פתיחת המו"מ להחזרת גוש הפורשים חזרה לקואליציה העירונית, לאחר מספר מפגשים השבוע, המשבר שב לקדמותו עם טענות חוזרות כלפי ראש העיר עליזה בלוך.

חברי הגוש נפגשו כאמור למספר פגישות מאוחדות ונפרדות במהלך השבוע האחרון ולא היו שבעי רצון מהתנהלותה. בשל כך מודיעים חברי הגוש לראש העיר בלוך כי הם מסרבים לפגישות נפרדות, לאחר שלטענתם היא מנסה לפצל את הגוש.

בהודעה ששיגרו חברי הגוש, המונה את חברי סיעות 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' יחד עם נציגי 'הליכוד' ו'הבית היהודי' לעליזה בלוך, הללו טוענים כי בפגישתה עם נציגי 'הליכוד' ו'הבית היהודי' היא הבהירה כי לא כל הפורשים ישובו לקואליציה, מה שהתפרש על ידם כניסיון לפצל את הגוש ולהכניס רק את חלקם.

"בפגישתך עם הבית היהודי והליכוד אמרת כי מבחינתך מה שהיה הוא לא שיהיה, תוך שאת מבהירה שהכל פתוח ולא כל הסיעות יצורפו לקואליציה", נכתב, ונטען כי "כל זאת בניגוד למה שסוכם בתחילת השיחות".

סוף לסאגה בבית שמש: בלוך תפתח במו"מ עם הפורשים

אז סוכם כי "כל הסיעות ייכנסו יחד אך השיחות יתנהלו בנפרד", לאור זאת, מבהירים כי הפגישות יתקיימו רק בהשתתפות כולם יחד כדי למנוע פיצול, תוך שהם מאשימים את בלוך כי "לדעת חברי הסיעות את שוב מנצלת את ההזדמנות שניתנה לך למרות החששות כי זה מה שיקרה, את ממשיכה לנסות להפריד ולפלג אותנו, ולכן על דעת כל החברים הפגישות עם הסיעות יתקיימו רק יחד עם כל הסיעות".

מלשכת ראש העיר עליזה בלוך נמסר בתגובה: "ראש העיר וכל חברי המועצה הסכימו, בכינוס מיוחד, לקיים פגישות בין ראש העיר והסיעות השונות בלב פתוח ובנפש חפצה שיחות כיצד ניתן להשיב את העיר למציאות בה כל הגורמים עמלים יחד לפיתוחה ושגשוגה של העיר. המענה ל"רבות מחשבות בלב איש" הוא "עצת ה' היא תקום"".

עוד אומרים בלשכתה: "מול עיני ראש העיר עומדת המשימה להשיב את העיר למצב של הסדרה בניהול העיר יחד עם חברי המועצה. ראש העיר מגיעה לפגישות ללא דעה מוקדמת ועם מטרה אחת, כאמור, והיא טובת העיר. אין לה ספק שזו גם מטרת הפורשים. בצד כל האמור לעיל מטרת השיחות ללבן את כל המחלוקות ואין בכוחה, גם לא של ראש העיר, לחזות דרישות או טענות שיציגו מי מהפורשים. ראש העיר שואפת למצות את השיחות".

בית שמש עליזה בלוך משא ומתן שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד