ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"עסוק כל הזמן רק בכבוד ובגינונים"

בקואליציה מתחילים להודות: נתניהו צדק

בקואליציה מאשימים את שר הביטחון בכך שהוא עוסק בכבוד ובגינונים, ומודים כי נתניהו צדק ביחסו אליו בממשלה הקודמת. עוד טענו כי איילת שקד לא תפיל את הקואליציה, והדרמות שהיא מייצרת הם כדי להראות שהיא הסמן הימני בממשלה

בקואליציה מתחילים להודות: נתניהו צדק
בנימין נתניהו ובני גנץ במליאה צילום: דוברות הכנסת

היחסים בין הגורמים בקואליציה מתחילים להידרדר ברקע דיוני תקציב המדינה שצפוי להיחקק סופית בעוד חודש - המכשול העיקרי שעשוי להפיל את הממשלה באם לא יעבור.

גורמים בכירים בקואליציה מתייאשים מהניסיון לשפר את היחסים בין ראש הממשלה נפתלי בנט לסגן ראש הממשלה, שר הביטחון בני גנץ. גורם בקואליציה אומר לסימה קדמון ב'ידיעות אחרונות': "האיש עסוק כל הזמן רק בכבוד ובגינונים, אומרים שם, ורב עם בנט על דברים תמוהים, כמו כמה רחוק מראש הממשלה הוא יושב בדיונים, או למה לא מכנים אותו "סגן ראש הממשלה ושר הביטחון".

"בנט לא מבין מה הוא רוצה מחייו". תיארו באוזניה. בנוסף, הודו כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צדק ביחס שלו לבני גנץ בממשלה הקודמת. 

כמו כן צוטט גורם בקואליציה מתייחס לפעולות של איילת שקד לשם החזרת המצביעים המאוכזבים.  לדבריו: "היא לא תפיל בכוונה את הממשלה, אבל היא מייצרת כל הזמן דרמות, כדי שיהיה ברור שהיא הסמן הימני של הממשלה ולא סער או אלקין. לנסוע לאבו־דאבי ולהגיד דווקא שם שלא תהיה מדינה פלסטינית, זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין, או אי־הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה", תקף הגורם האלמוני.

בני גנץ בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד