כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המתיחות בממשלה

גורמים ששוחחו עם בנט על שקד: ״נערכת ליום שאחרי״

גורמים ששוחחו לאחרונה עם רה"מ בנט טוענים כי השרה שקד מתכוננת ליום שאחרי וכשרת הפנים מקיימת קשרים קרובים עם ראשי רשויות מטעם הליכוד | ראש עירייה מטעם הליכוד צוטט אומר: "יש לנו קשר ישיר עם השרה, היא זמינה, המנכ"ל זמין אפילו יותר מהשר הקודם דרעי"

גורמים ששוחחו עם בנט על שקד: ״נערכת ליום שאחרי״
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

על רקע המתיחות של השרה איילת שקד עם שר החוץ לפיד שלטענתה תדרך לסימה קדמון ב'ידיעות אחרונות' נגד ביקורה באבו דאבי, מפרסמת הכתבת רינה מצליח ב'ערוץ 12' כי גורמים ששוחחו עם ראש הממשלה בנט בימים האחרונים שמעו ממנו טענה על כך ששקד פועלת מאחורי גבו וגב מפלגתם המשותפת 'ימינה' ומקיימת קשרים ענפים עם ראשי רשויות מטעם הליכוד, במטרה להיערך ליום שאחרי בנט.

לפי הפרסום של מצליח, גורמים שונים ששוחחו עם ראש הממשלה ומנהיג מפלגתה של שקד, אומרים כי בנט סובר ששקד עושה זאת כדי שבבוא היום תחליף אותו או כדי להכין את המעבר שלה לליכוד.

לדברי הגורמים ששוחחו עם בנט, היא משתמשת בתפקידה כשרת הפנים כדי לתחזק באופן שוטף קשרים עם ראשי עיריות מהליכוד. אחד מהם אף אמר שיש לו קשר ישיר איתה, שהיא תמיד זמינה - ושנראה לו שהיא פועלת כדי לקדם את עצמה פוליטית.

ראש עירייה מטעם הליכוד צוטט אומר: "יש לנו קשר ישיר עם השרה איילת שקד, התחושות טובות, היא זמינה, המנכ"ל זמין אפילו יותר מהשר הקודם דרעי". עוד אמר על היחסים מול משרד הפנים, "העוזרים שלה מתקשרים ושואלים אם צריך משהו, יכול להיות שהיא באמת חושבת קדימה".

שקד הגיבה לפרסום ולטענות וציינה כי היא מצויה בקשר טוב עם כל ראשי העיריות מכל המפלגות - ומנסה לעזור לכולם.

במענה לתדרוכים נגדה שהתפרסמו אמש (שישי) בהם נרמז רמז עבה כי היא בוחנת אפשרות לערוק מהקואליציה, ובטורי הדעה השבועיים בעיתונות הכללית צוטט גורם בקואליציה מאשים את שקד בכך שהיא 'הזרוע החלשה' של הקואליציה והיא עלולה לשוב למחנה הימין, שקד משיבה ל'גורם' תוך שהיא רומזת שמדובר בשר החוץ לפיד.

"נקרא לו 'השר המתדרך'" אומרת שקד ומצטטת את מה שאמר על ביקורה באמירויות. "זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין, או אי-הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה".

"ובכן", השיבה שקד, "כדאי לו - לשר המתדרך, לקרוא את הנקודות הבאות", כשהיא מציינת כי סגן ראש הממשלה ושר הפנים האמירתי התקשר אליה אחרי שובה ארצה ואמר לה, "נכנסת ללבבות של העם האמירתי, הבאת לנו ולארצך הרבה כבוד". שקד תקפה: "אני לא חושבת שהשר המתדרך קיבל אי פעם כזו שיחת טלפון".

עוד תקפה השרה: "אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי".

איילת שקד נפתלי בנט ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד