ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
פרוטקציה מגבוה

הנשיא ביידן התקשר לחדר מיון כדי לעזור לחבר טוב שלו

הנשיא ג'ו ביידן סיפר כי התקשר באופן אישי לבית חולים בארה"ב כדי לסדר קדימות לאישתו של "חברו הטוב" | "כיוון שהכרתי את האדם הזה, התקשרתי לקבלה של חדר המיון"

הנשיא ביידן התקשר לחדר מיון כדי לעזור לחבר טוב שלו
ביידן משוחח עם אנשיו לגבי אפגניסטן צילום: הבית הלבן

הנשיא ג'ו ביידן סיפר ביום חמישי האחרון כי פנה באופן אישי לבית החולים ביום רביעי כדי להבטיח שאשתו של "חברו הטוב" תקבל טיפול מיידי מכיוון ש"חדר המיון היה עמוס מדי".

"אתמול בלילה הייתי בטלפון עם אדם במחלקת חירום בבית חולים בפנסילבניה כיוון שחבר טוב התקשר שאשתו חולה והיא חייבת להיכנס למיון דחוף. לאחר שהאישה התקשתה לנשום, חום גבוה, ולא הצליחה להסדיר את נשימתה", אמר ביידן במהלך נאום באילינוי שם קידם את החיסונים. "הם הכניסו אותה לבית החולים. חדר ההמתנה היה כל כך עמוס, שהם אפילו לא הצליחו לראות אותה בתחילה. אז, כיוון שהכרתי את האדם הזה, התקשרתי לקבלה של חדר המיון".

עוד אמר ביידן, "רובם המכריע של חדרי המיון והרופאים היו תפוסים בטיפול בחולי קורונה" הוא הוסיף, "אני בטוח שכל אחד מכם יכול למצוא מישהו שהגיע לבית החולים בגלל בעיה אחרת שהיא לא קורונה, ולא הצליחו לטפל בו". ביידן אמר כי הוא "לא התלונן" כשהתקשר, מכיוון שרופאים ואחיות עובדים בבתי החולים הצפופים באופן מאד לא שגרתי.

על פי הנתונים האחרונים של המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, אמריקה חווה ירידה במספר מקרי המוות היומיים מקורונה, ברחבי העולם לאחר עלייה מתמדת של חודשיים עד אמצע ספטמבר. אף על פי כן, המדינה רשמה אבן דרך עגומה בסוף יום שישי כשספר ההרוגים האמריקאי התוצאה מנגיף הקורונה עלה על 700,000.

ד"ר דיוויד דאדי, אפידמיולוג למחלות זיהומיות ממכון בריאות הציבור של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס בלומברג, אמר כי לפחות 70,000 מתוך 100,000 מקרי המוות האחרונים היו של אנשים לא מחוסנים. וחלק מהמחוסנים שמתו, נדבקו מאנשים לא מחוסנים.

ג'ו ביידן בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד