י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהקומה השלישית

חשד: בן 34 הופל מבניין ונפצע קשה, 4 חשודים נעצרו

אדם בשנות השלושים לחייו נפצע באורח קשה, לאחר שנפל מגובה של שלוש קומות בבניין מגורים בפתח תקווה | המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים

חשד: בן 34 הופל מבניין ונפצע קשה, 4 חשודים נעצרו
זירת האירוע בפ"ת צילום: דוברות מד"א

המשטרה עצרה ארבעה בני אדם בחשד שדחפו גבר בשנות השלושים לחייו מהקומה השלישית בבניין מגורים בפתח תקווה. הגבר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות המקרה

האירוע התרחש מעט לפני השעה 16:00 (ראשון) ברחוב יהודה לייב פינסקר בפתח תקווה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון גבר כבן 34 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית", נמסר ממד"א.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אשר נתנאל בללו סיפר: "הפצוע שכב בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים ובכל חלקי גופו. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות סיפרו לנו שהפצוע נפל מגובה של כ-3 קומות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

מהמשטרה נמסר כי "במוקד משטרת ישראל התקבל דיווח על נפילת אדם מגובה ברחוב פינסקר בפתח תקווה. בתחקור ראשוני עלה חשד כי הגבר נדחף ומצבו קשה. השוטרים עצרו בדירה במקום ארבעה חשודים וכעת מבררים את נסיבות האירוע".

פתח תקווה נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד