י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
למרות התנגדות רע"מ

לקראת סערה? החוק שנפל יעלה להצבעה

חברת הכנסת שרן השכל מ'תקווה חדשה' מתכוונת לעלות שוב להצבעה את חוק הקנאביס, שנפל לפני כחודשיים במליאה, אך לטענתה הוא שונה | מקור ברע"מ אומר שאם החוק יעלה כמו שאושר בוועדת השרים לענייני חקיקה, הם יתנגדו לו שוב

לקראת סערה? החוק שנפל יעלה להצבעה
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבועות האחרונים המתח בתוך הקואליציה והממשלה עולה שלב. שרים מתדרכים נגד שרים אחרים לעיתונאים שונים, אך מי שעולה לכותרות באופן יחסית קבוע היא מפלגת רע"מ.

בכמה דיווחים שונים, ואף חלק מחברי המפלגה השמיעו את אותן הטענות בראיונות, כי במפלגת רע"מ מתלוננים על כך שלטענתם לא קודמו נושאים שקשורים לחברה הערבית, שהובטחו להם קודם השבעת הממשלה. בנוסף, בכמה דיווחים נטען כי המפלגה מאיימת שלא לתמוך בתקציב המדינה.

אם הדיווחים והאיומים לא מספיקים, כעת עולה חוק של אחת מחברות הקואליציה להצבעה נוספת, חוק שכבר נפל בעבר בעקבות התנגדות רע"מ. לפי הדיווח ב'כאן 11', חברת הכנסת שרן השכל מ'תקווה חדשה', מתכוונת להעלות את חוק הקנאביס להצבעה - למרות התנגדות רע"מ.

מדובר בחוק שונה מזה שנפל לפני כחודשיים, כשהשכל העלתה אותו במפתיע ובניגוד לעמדת מפלגתו של מנסור עבאס, שהצביעה נגדו מסיבות הלכתיות. לטענת השכל, מדובר בחוק שעוסק רק בקנאביס רפואי.

"החוק הרבה מעבר לרפואי. אם הוא יעלה להצבעה כפי שאושר בוועדת השרים לענייני חקיקה - נצביע נגד", הודיע מקור במפלגת התנועה האסלאמית.

שרן השכל חוק הקנאביס מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד