י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת ומחפשת

צפו בתיעוד: בחור חסידי הוכה בפניו לאור יום

שני מקרי תקיפה של חרדים התרחשו ביום שישי וביום ראשון האחרונים. ביום שישי הותקף חרדי בקראון הייטס וכובעו נגנב ממנו, אך לבסוף הושלך בהמשך הדרך. בבורו פארק הוכה בחור חסידי על ידי בריון שהחל להציק לו בשאלות מקניטות. מקרה זה תועד במצלמת אבטחה

צפו בתיעוד: בחור חסידי הוכה בפניו לאור יום
תקיפת חרדי בבורו פארק צילום: השומרים

בחור חסידי ספג אגרוף בפניו ביום ראשון האחרון ברחובה של בורו פארק. המקרה תועד במצלמת אבטחה וארגון 'השומרים' ומשטרת ברוקלין פרסמו את התיעוד בניסיון להגיע אל מבצע המעשה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, קבוצת בני נוער גויים פנתה לקורבן החרדי בסביבות השעה 16:20 ביום ראשון האחרון, אחד מהם החל להציק לו בשאלות ובשלב מסוים אחד מהם שהיה לבוש בחולצה לבנה הכה את הקורבן בפניו והקבוצה נמלטה מיד מהמקום.

ארגון 'השומרים' של בורו פארק לצד שוטרי משטרת ניו יורק חיפשו אחר החשודים באזור, אך הללו לא אותרו בסביבה. הנער החרדי קיבל טיפול בפניו על ידי מתנדב ארגון 'הצלה'. משטרת ניו יורק חוקרת את האירוע שכרגע לא נחקר כפשע שנאה.

מקרה תקיפה נוסף של יהודי התרחש בסוף השבוע שעבר. יהודי שצעד ביום שישי האחרון בשדרות אוטיקה בקראון הייטס שבברוקלין- ניו יורק, נפל קורבן לתקיפה אנטישמית, כאשר גבר אפרו אמריקני ניגש אליו, הכה אותו בראשו וגנב את כובעו.

הקרבן דרש את כובעו בחזרה, אך התוקף החל להתרחק כשהכובע בידו. בשלב מסוים התוקף השליך את הכובע והמשיך בדרכו. הקרבן לא נרתע והמשיך לעקוב אחריו תוך שהוא מחייג לארגון 'השומרים' ומדווח על התקיפה. עד מהרה הצטרפו אליו מתנדבי הארגון ולאחר מספר דקות של מעקב, התוקף נעצר על ידי מתנדבי 'השומרים' והועבר לידי שוטרי סיור.

בחור חרדי בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד