י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תחבורה ציבורית בתנופה

בשורה תחבורתית: השקת קווי אוטובוסים חדשים בין בית-שמש לירושלים

תחבורה ציבורית משודרגת: "תנופה" השלימה את ההיערכות להשקת קווי האוטובוסים בין בית שמש למטרופולין ירושלים 

בשורה תחבורתית: השקת קווי אוטובוסים חדשים בין בית-שמש לירושלים
תחנת אוטובוס צילום: Sraya Diamant/Flash90

תושבי בית שמש התבשרו הבוקר (שלישי) על הפעלת קווי התחבורה הציבורית על ידי חברת "תנופה". המפעיל החדש צפוי להזניק את רמת השירות לנוסעי התחבורה הציבורית בבית שמש, באמצעות צי אוטובוסים חדיש ומרווח ומערך נהגים שיאפשר יציבות ודיוק, בלוחות הזמנים לנסיעות.

ראשי חברת התחבורה הציבורית החדשה "תנופה" נועדו לישיבת היערכות מיוחדת בראשות ראשת העיר בית שמש עליזה בלוך ובכירי המנגנון העירוני, לקראת השקת קווי האוטובוסים שיחברו בין בית שמש לירושלים וקרית יערים. על פי הסקירה שנמסרה בישיבת ההיערכות התושבים צפויים לחוות שיפור באופן מיידי עם כניסת המפעיל החדש לפעילות, בזכות צי האוטובוסים החדיש והמרווח שיפעל בקווים השונים ופריסת נהגים שתאפשר שמירה ודיוק בזמני הנסיעות, כדי לאפשר לנוסעי התחבורה הציבורית בעיר זמינות ונגישות כמצופה באמצעות מערכת הסעת המונים שתהווה חלופה מלאה והימנעות משימוש ברכב פרטי.

מנכ"ל "תנופה" מיכה קופילובסקי הודה לראשת העיר בית שמש עליזה בלוך על שיתוף הפעולה והמעורבות של גורמי העירייה השונים בכל שלבי ההיערכות לטובת ייעול השירות לציבור הנוסעים. בהנחיית ראש העיר אף סוכם כי גורמי המוקד והחמ"ל העירוני, יקבלו נגישות למרכז השליטה של חברת "תנופה", כדי לייצר סנכרון ולאפשר פתרון של פערים תחבורתיים, ככל שיידרש. 

כזכור בשלב הראשון של שדרוג התחבורה הציבורית בבית שמש, יפעלו במתכונת החדשה באמצעות "תנופה" הקווים 415, 414, 420 ו-630 שיחברו את בית שמש וירושלים וקו 424 שיחבר בין בית שמש לקריית יערים. בשלב הראשון יפעלו הקווים באופן חופף למסלולים ולוחות הזמנים המוכרים לציבור הנוסעים עד כה, אולם ב"תנופה" שוקדים כבר על עבודת מטה מול הגורמים המקצועיים בעיריית בית שמש וברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, כדי לאפשר שינויים שיאפשרו מיטוב של לוחות הזמנים ומסלולי הנסיעה של הקווים תוך ניתוח של הצרכים והרגלי הנסיעה של ציבור הנוסעים בקווים. 

בפגישת ההיערכות שהתקיימה כאמור בימים האחרונים השתתפו גם סמנכ"ל תפעול חברת "תנופה" אורי זיגרון, מנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב והצוותים המקצועיים הפועלים לקידום התחבורה, לטובת תושבי העיר. 

לחצו כאן למידע נוסף>>>

 

תחבורה ציבורית בית שמש תנופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד