י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מה שהתרחש היום עבר כל גבול"

טרור הסלולר עולה שלב: בחור הותקף באלימות קשה בחנות בירושלים

קיצונים שהפגינו נגד חנות הפלאפונים 'ענק הסלולר' בירושלים, תקפו באלימות קשה צעיר חרדי שביקש לקנות מכשיר במקום. בעל החנות מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הוא רגיל לראות התנפלויות על לקוחות שנכנסים לחנות במהלך הפגנות, אך מה שהתרחש היום עבר כל גבול | תיעוד

טרור הסלולר עולה שלב: בחור הותקף באלימות קשה בחנות בירושלים
התקיפה בחנות הסלולר בירושלים צילום: מתוך הסרטון

טרור הסלולר עולה שלב: קיצונים שהפגינו היום (שלישי) נגד חנות הפלאפונים 'ענק הסלולר' בירושלים, תקפו באלימות קשה צעיר חרדי שביקש לקנות מכשיר פלאפון, במסגרת טרור הסלולר שמופעל בעלי חנויות הסלולר המסרבים לקבל את התכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

החנות ממוקמת ברחוב מלכי ישראל 24 בשכונת גאולה בירושלים, והבעלים של החנות סובל בתקופה האחרונה מהפגנות אלימות שמתקיימות נגדו, זאת בגלל סירובו לתקנות הכשרות של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'.

הבעלים של החנות מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הוא רגיל לראות התנפלויות על לקוחות שנכנסים לחנות במהלך הפגנות, אך מה שהתרחש היום עבר כל גבול.

עוד הוא טוען: "אני בכלל לא מוכר סמארטפונים או מכשירים שאינם מקובלים במגזר החרדי - אני רק לא מוכן לקבל את הקריטריונים המחמירים של 'ועדת הרבנים' שעלולים לגרום לי להפסדים כלכליים".

לדבריו, הפעם הוא כבר לא הזמין משטרה. הוא טוען כי בעבר, במהלך סדרת ההפגנות האלימות נגדו, הוא הזמין לא-מעט פעמים את המשטרה, אך היא לא פעלה ולכן, מבחינתו, זה קריאת שווא.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה אדם מבוגר, בעלז זקן לבן, תוקף באלימות קשה בחור צעיר. הוא מתנפל עליו מספר פעמים, כשברקע בעל החנות מבקש מהמתקהלים להתפנות.

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים': "אנו רואים בחומרה כל אירוע אלימות ופועלים כנגד התנהגות פסולה מעין זאת. במקרה זה, על אף שטרם הוגשה כל תלונה עד לרגע זה, פועלת המשטרה לאיתור מי מהמעורבים במטרה לחקור את המקרה ולמצות את הדין".

מהנהלת חנות הפלאפונים 'ענק הסלולר', שבה התרחש המקרה, נמסר ל'בחדרי חרדים' בתגובה: "מדובר בקבוצה של קיצוניים שעובדים בשיתוף עם מחתרת 'ועדת הרבנים' ותחת ניהולם של עסקני הציבור המושחתים. מבלי לנקוב בשמות תקוותנו שימצאו את הדין עם הנאשמים".

"למותר לציין שזוהי לא דרכה של תורה, ואין דעת חכמים נוחה הימנה. כך לא מתנהג אדם החרד לדבר ה'. מדובר בחנות שמוכרת אך ורק מכשירי ואביזרי סלולר, אך לא עומדים תחת הכשרות הנדרשת מוועדת הרבנים. בלי שום אינטרס רוחני", לשון התגובה.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת הפגנות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד