י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
איסור הנחת תפילין בתל אביב

הח"כית משיבה לתביעת הענק: "גישתו של רון חולדאי מעוותת"

בתגובה לתביעה שהגיש נגדה בחודש מאי האחרון על סך חצי מיליון ש"ח בעקבות דברים שאמרה נגדו במהלך מערכת הבחירות, הגישה חברת הכנסת מירי רגב כתב הגנה בו טענה כי התביעה היא משיקולים פוליטיים בלבד

הח"כית משיבה לתביעת הענק: "גישתו של רון חולדאי מעוותת"
שליח חב"ד במבצע הנחת תפילין צילום: דוד כהן, פלאש 90

חברת הכנסת מירי רגב מ'הליכוד' הגישה כתב הגנה לבית המשפט, בעקבות תביעה על סך חצי מיליון שקלים שהגיש נגדה בחודש מאי האחרון ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בגין דברים שאמרה נגדו במהלך קמפיין הבחירות האחרון על רקע איסור הנחת תפילין ברחובות העיר תל אביב. בכתב ההגנה טוענת רגב כי חולדאי בעל "גישה מעוותת למורשת ישראל, למסורת היהודית ולמצוות הנחת התפילין". 

"מצוות הנחת תפילין נושאת, לגישתו של רון חולדאי, השפעה שלילית על ילדים יהודים ולכן צריך לדעתו להגן עליהם מפניה, באמצעות יצירת מרחב בטוח ונקי בינם לבינה. נימוק זה מגלה עד כמה מעוותת גישתו של רון חולדאי למורשת ישראל, למסורת היהודית ולמצוות הנחת התפילין", טוענת רגב באמצעות עוה"ד אבי הלוי, היועץ המשפטי של הליכוד, בכתב בכתב ההגנה שפורסם ב'כלכליסט'

לדברי רגב כל עניין התביעה של חולדאי הוא פוליטי: "התביעה לא נועדה להגן על שמו הטוב של רון חולדאי. התביעה היא פוליטית. רון חולדאי, שנושא את עיניו להנהגתו של מחנה השמאל, מבקש להצטייר בעניי תומכיו כמי שמוביל מאבקים פוליטיים בליכוד ובימין והכול במסווה של תביעה צינית שנועדה, כביכול, להגן על זכותו לשם טוב, שכלל אינו קיים וממלא לא נפגע". עוד נטעם בכתב ההגנה כי "התביעה מבטאת כניעה של רון חולדאי למאוויו הפוליטיים הבוערים בעצמותיו שהעבירו אותו על שיקול דעתו הציבורי".

בתביעה שהגיש בחודש מאי טען חולדאי כי רגב נוקטת כלפיו ב"מסע השמצות מכוון ומתוזמן", אשר הגיע לשיאו בפברואר האחרון ערב הבחירות. הוא אף צירף לתביעתו סרטון מכנס שערך הליכוד בעכו ב-19 בפברואר, שבו אמרה רגב: "אתם יודעים שראש עיריית תל אביב הודיע שהוא לא יאשר הנחת תפילין ברחוב. תקשיבו, תקשיבו, זה פשוט הזוי".

מירי רגב רון חולדאי הנחת תפילין תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד