י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החזון של גנץ

לקראת שינויים: ההודעה הדרמטית של מפקדת גל"צ

ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה"ל הודיעה לאנשי התחנה על צמצום דרמטי בעיסוק בתחום הפוליטי בתוכניות המשודרות. המכתב בצל דבריו של גנץ לפני מינויה: "חיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא"

לקראת שינויים: ההודעה הדרמטית של מפקדת גל"צ
אולפן גלי צה"ל צילום: תומר נויברג, פלאש 90

גלית אלטשטיין, ממלאת מקום מפקדת גלי צה"ל, הודיעה היום (חמישי) לאנשי מערכת התחנה, במכתב מיוחד שהוציאה, על שינויים משמעותיים בכל העיסוק הנושא הפוליטי בתחנה הצבאית, בצל הרצון לסגירת התחנה של שר הביטחון בני גנץ.

"במרכז העשייה יעמדו ייעודה של התחנה ואופייה כתחנת שידור ציבורית, כשלנגד עינינו המאזינים בכל חלקי האוכלוסייה. אנשי גל"צ - עיתונאים ושדרים - יימנעו מקידום עמדות בדרך של התלהמות, הכפשה, ביזוי, לשון משתלחת החותרת תחת לגיטימיות של האחר, או העדר ביסוס עובדתי".

היא ציינה, "גל"צ תקפיד על שיח מכבד, מנומק וענייני בכל גזרות השידור הן כלפי המאזין, והן בין כלל המשתתפים בשידור – אנשי המערכת ואורחים. גל"צ אינה רשת חברתית".

"חזקה עלינו לבדוק ולאמת מידע, לבקש תגובות ולהביאן בשידור, ולעשות הכל על מנת לשקף למאזין מורכבויות שונות", כך לדבריה. לפני מינויה, גנץ רמז שהוא ישאיר את התחנה פתוחה אם היא תפחית את עיסוקיה בנושאים הפוליטיים.

"אין מקום להפעלתה של גל"צ במתכונתה הנוכחית. חיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, גל"צ הפסיקה להיות ממלכתית", אמר אז.

גלי צה''ל בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד