י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אזרחים תיעדו והבריחו

צפו: שני המתחזים שמטרידים את משטרת לונדון

משטרת לונדון מחפשת בשלושת הימים האחרונים שני מתחזים לשוטרים שפקדו בתים של אזרחים בטענה כי הם באו לערוך חיפוש. כשהתבקשו להציג תעודה, נלחצו ונמלטו. ברשתות החברתיות פורסם תיעוד של השניים לבושים במדי שוטרים ומחזיקים באלה. לעת עתה לא גנבו ולא פגעו באיש

צפו: שני המתחזים שמטרידים את משטרת לונדון
המתחזים לשוטרים צילום: משטרת לונדון

שני גברים שהתחפשו לשוטרים, ערכו חיפושים בבתים במזרח לונדון, בירת בריטניה, ועד מהרה התגלו על ידי התושבים כמתחזים.

סרטון שמסתובב ברשתות החברתיות בבריטניה, מציג את שני הגברים המתחזים לשוטרים מסתובבים עם מדים במזרח לונדון. המשטרה עורכת חיפושים החל מיום שלישי אחר שני הברנשים בתקווה ללוכדם בהקדם.

משטרת לונדון פרסמה כי אישה דיווחה על שני גברים לבושים במדי משטרת לונדון, כולל כובעים ואלות, שהגיעו לכתובתה וטענו שהם שוטרים וכי עליהם לערוך חיפוש בנכס. הם הורשו בתחילה להיכנס לפני שהמשפחה החלה לחשוד. כאשר חשדם עלה כי מדובר בגנבים מתחזים, ביקשו בני המשפחה לראות את תעודת השוטר שלהם, דבר שלא היה ברשותם.

המשפחה התעקשה וביקשה שוב שוב לראות תעודה, אך הברנשים החשודים נלחצו ועזבו את הכתובת. המשפחה עקבה אחריהם והם נמלטו, תוך כדי שהם בורחים נשמעת אם המשפחה צועקת "תראו לי את הפנים שלכם, אם אתם באמת שוטרים, למה אתם מסתירים את הפנים שלכם".

שוטרים רבים השתתפו בחיפושים אחר השניים, אך הם לא נמצאו. המשטרה פרסמה כי הם לא גנבו דבר ואף אחד לא נפגע. כמו כן פרסמה המשטרה את תמונותיהם והודיעה לציבור כי שני הדמויות הללו מתחזים ואינם שוטרים, לצד הנחיות כיצד לנהוג מול אנשים שטוענים כי הם שוטרים.

משטרת לונדון התחזות לשוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד