י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המתחרים תקפו

"חלאות": העיתון זלזל ברצח איש העסקים אלדד פרי?

העיתון הכלכלי "דה מרקר" צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו על מותו של איש העסקים ברחובות, מבלי להזכיר את שמו, ולצד זאת שיתפו כתבה שפורסמה בעבר על הנרצח, איש העסקים אלדד פרי, ועסקה בקריסה הכלכלית שלו | אחד העיתונאים בעיתון המתחרה תקף: "אין מילים כדי לתאר את הגועל"

"חלאות": העיתון זלזל ברצח איש העסקים אלדד פרי?
אלדד פרי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש העסקים והנדל"ן אלדד פרי נרצח בשעות הבוקר בעיר רחובות, בעת שעשה את דרכו לתפילה. ישנן השערות כי הרצח קשור להסתבכותו הכלכלית הקשה של פרי, שנקלע בשנה החולפת לקשיים ולחובות.

העיתון הכלכלי "דה מרקר" צייצו מחשבון הטוויטר שלהם, ציוץ שרומז על קשר בין ההסתבכות הכלכלית לרצח. הם התייחסו לרצח מבלי להזכיר את שמו, ולצד זאת שיתפו כתבה אשר בה מדווח על הקושי של פרי.

"הבוקר נורה למוות יזם נדל"ן ברחובות. המשטרה חוקרת, והחשד הוא שמדובר ברצח. עוד דברים שקרו הבוקר: הכתבה הזאת מלפני חודש הפכה לנקראת ביותר באתר". כתבו.

הקישור הוביל לכתבה, שעסקה על ההתרסקות הכלכלית הקשה של אלדד פרי. ""לא נשאר לי כלום": שנה לקריסתו של אלדד פרי, המדינה לא למדה דבר", נכתב בכותרת.

למרות שהם מיהרו למחוק, אבישי גרינצייג, הכתב המשפטי של עיתון "גלובס", המתחרה בין היתר ב"דה מרקר", שיתף את הצילום מסך של הציוץ וכתב לצידו: "בדה מרקר העלו הבוקר את הציוץ הזה עוד לפני שנודע לציבור זהות הנרצח. אין מילים כדי לתאר את הגועל".

"אבל הנה ניסיתי: אדם נורה למוות חחחח אז החשד הוא רצח כאילו לא נגלה לכם מי זה, יודעים מה? קבלו רמז קורע מצחוק, חחחח האם תצליחו לזהות לפני המשפחה?".

הפרשן והעיתונאי הפוליטי הבכיר עמית סגל, אשר כותב ומפרשן בעיתון "ידיעות אחרונות" וב"ערוץ 12", תקף גם הוא את דה מרקר: "חלאות".

גלובס דה מרקר רצח עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד