י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משנה את החוק

כך ינסה ליברמן להמשיך לחמוק מדיון הקבינט

מספר שבועות אחרי שנחשפה העובדה ששר האוצר לא מגיע לישיבות קבינט הקורונה, משרד המשפטים בדק והבהיר שזה בניגוד לחוק חלוקת העבודה בוועדות השונות בין ליברמן לשר במשרד האוצר חמד עמאר. בעקבות כך, שר האוצר מתכוון לשנות את החוק כדי להמשיך לא להגיע לקבינט - רק אחרי העברת התקציב

כך ינסה ליברמן להמשיך לחמוק מדיון הקבינט
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסאגה סביב היעדרותו של שר האוצר אביגדור ליברמן מישיבות קבינט הקורונה נמשכת, כשהוא מתכוון לשנות את החוק כדי להמשיך ולא להגיע לישיבות.

ליברמן השיב בעבר, כשנחשפה העובדה שהוא לא מתייצב לישיבות, כי הוא מחלק את עבודתו עם השר במשרד האוצר חמד עמאר. אך בשל פניית חה"כ משה ארבל, משרד המשפטים אמר שחלוקת העבודה להשתתפות בוועדות השרים היא בניגוד לחוק.

"בהמשך לבירור שנערך בעניין, הובהר על-ידי שר האוצר כי בכוונתו להשתתף מעתה בדיוני ועדת השרים, בכפוף למגבלות לוח הזמנים העומד לרשותו", נמסר.

בשל כך, מטעמו של ליברמן נמסר שהוא ישתתף בישיבות הקבינט, אך אחרי העברת התקציב בקריאה שניה ושלישית הוא ישנה את ישנה את החקיקה - כך שהוא יוכל להמשיך להיעדר מישיבות הקבינט.

"לאחר שהובהר על ידי משרד המשפטים כי חלוקת הייצוג של משרד האוצר, על ידי שר האוצר, אביגדור ליברמן והשר במשרד האוצר, חמד עמאר, בין ועדות השרים השונות, מחייב תיקוני חקיקה, הוחלט כי לא יתעסקו השניים בדבר טרם אישור התקציב בכנסת".

"כל שינויי החקיקה אשר יאפשרו לשר עמאר להשתתף בדיוני קבינט הקורונה יעשו לאחר אישור התקציב", מסרו.

איווט ליברמן קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד