י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מתח מטורף"

עמית סגל: השנאה הגדולה בין בני גנץ לבנט

הפרשן הפוליטי עמית סגל מספר בטורו כי האיבה בין לשכותיהם של שר הביטחון וראש הממשלה גדולה הרבה יותר ממה שמתואר בתקשורת. "בשתי המפלגות ספקנים באשר לסיכויים לשלום בר־קיימא"

עמית סגל: השנאה הגדולה בין בני גנץ לבנט
בנט וגנץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאז השבעת הממשלה שר הביטחון בני גנץ משתדל שלא להסתיר את אי שביעות רצונו, ובעבר דווח כי הנושא משפיע על היחסים שלו עם ראש הממשלה בנט.

הפרשן הפוליטי ב"ערוץ 12" עמית סגל מספר בטורו בסוף השבוע האחרון ב"ידיעות אחרונות" על עומק האיבה בין השניים ולשכותיהם ומי נשלח לתווך, "העוינות בין לשכות שר הביטחון וראש הממשלה עמוקה יותר אפילו משמתואר בתקשורת. 'מתח מטורף', מגדיר זאת אחד הנוכחים".

לדבריו, "מילא רון ארד או, להבדיל, הפגישה עם אבו־מאזן, הסכסוך מתבטא גם במריבות מטופשות עד כאב: בקבינט הקורונה שעבר ביקש שר הביטחון לעלות בשיחת וידיאו, בגלל קושי טכני להשתתף".

"בלשכת ראש הממשלה סירבו בתוקף. התפתח סכסוך קולני, רווי דציבלים, על השאלה הרת הגורל אם בני גנץ יעלה בזום, או לא. בסוף עלה".

סגל מספר כי "בשישי שעבר נשלח דרך שטח ההפקר מתווך, השר חילי טרופר מכחול לבן, גדול נאמניו של גנץ אבל גם ידיד אישי של בנט. במשך שעה ארוכה ניסו השניים לצנן את הרוחות הלוהטות ולהפיג את החשדנות ההדדית הכרונית".

"בשתי המפלגות ספקנים באשר לסיכויים לשלום בר־קיימא, במקרה הטוב בונים שם על הודנה", כך בטורו של סגל.

נפתלי בנט בני גנץ עמית סגל חילי טרופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד