ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"את מעריצה את ביבי"

עימות קשה בין הח"כית מהליכוד לשדרן: "את בושה"

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן התעמתה הערב עם השדרן הוותיק אריה גולן, לאחר שהוא אמר לה שהיא מעריצה את ראש הממשלה לשעבר: "אתה גזען!"

עימות קשה בין הח"כית מהליכוד לשדרן: "את בושה"
אריה גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עימות מתוח התרחש הערב (מוצ"ש) בין חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן לבין שדרן "כאן" אריה גולן, לאחר שגולן קראה לה 'מעריצה' והיא טענה שהוא גזען.

העימות החל כשחברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן תקפה את השרה לשעבר לימור לבנת, שהייתה בעבר בליכוד ומתנגדת קשות לנתניהו: "מה שלימור עושה זה לעשות לנו מה שעשו לה, היא יודעת מה זה".

"בגין, הממלכתי היום" על ידי השמאל, כל מי שתמך בו היה בגינסט, וקהל התמיכה בו כונה בגיניזם. מה שקרה עם בגין, קורה עכשיו עם נתניהו.

בשלב הזה, התפרץ גולן לדבריה ואמר לדיסטל: "אבל את מעריצה את ביבי", חברת הכנסת מהליכוד תהתה: "למה אתה מזלזל בי?", והוא השיב: "את הבעת הערצה לפוליטיקאי, יש לו יתרונות, יש לו חסרונות - הוא בן אדם, הוא לא אלוהים!".

"אתה כרגע יושב מול אישה רהוטה ומזלזל בה. אם יום אחד תשב איתי, ותקשיב לי עד הסוף תדע שהערכה שלי לנתניהו מגובה בהמון טיעונים רציונלים.

"אני מקשיב לך היטב, ואת אישה שמעריצה מנהיג", ענה לה השדרן הוותיק. דיסטל הטיחה בו: "אתה לא מכיר אותי, ואני חושבת שאתה גזען! חד משמעית".

"תתביישי לך! מה את יודעת עליי שאת אומרת שאני גזען?! מי את שתגידי לי גזען?", תקף גולן. דיסטל השיבה: "אתה לא מפחיד אותי, תנשום. זה נורא לא ממלכתי מצידך הצעקות האלה".

"ואת ממלכתית? את חברת כנסת ממלכתית? את בושה של חברת כנסת!", תקף אריה. דיסטל בתגובה שאלה: "למה מותר לך לעלוב בי?".

גלית דיסטל אטבריאן אריה גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד