י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אפקט הדומינו"

הפרשן שם לב: הח"כ הבא בליכוד שיתנגד לנתניהו?

הפרשן בן כספית שם לב שמאז הכרזתו של יולי אדלשטיין על התמודדותו מול נתניהו, חבר הכנסת יואב גלנט מ"הליכוד" צייץ כמה פעמים כי "למען מדינת ישראל הליכוד חייב לחזור לשלטון, ומהר". לדעת כספית, אדלשטיין בונה על כך שהכרזתו תייצר "אפקט דומינו", ואחריו יצטרפו עוד ח"כים במפלגה ויתנגדו לנתניהו

הפרשן שם לב: הח"כ הבא בליכוד שיתנגד לנתניהו?
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בניגוד להתמודדות לפני כשנה וחצי מול גדעון סער, הפעם קבוצה גדולה של חברי כנסת בליכוד טרם הודיעו שהם תומכים בנתניהו בהתמודדות מול יולי אדלשטיין.

הפרשן בן כספית התייחס ב"אולפן שישי" להכרזה של אדלשטיין, ואמר שכרגע בליכוד אף אחד לא יכול לנצח את נתניהו לבד. להערכתו, יולי בונה על "אפקט הדומינו", זאת אומרת שאחרי הכרזתו יצטרפו עוד ח"כים בליכוד ויודיעו שהם מתנגדים להמשך כהונת נתניהו.

כספית אף אומר שחבר הכנסת יואב גלנט הוא אחד מהאופציות, ואף שם לב שבכמה ציוצים של הח"כ בימים האחרונים, הוא כתב כי "למען מדינת ישראל הליכוד חייב לחזור לשלטון, ומהר", מה שמעיד אולי על כוונותיו בעתיד.

בנוסף, להערכתו אולי גם אבי דיכטר, שכבר אמר בעבר שהוא לא פוסל את האפשרות להתמודד מול נתניהו, יצטרף. עוד הוא ציין שעל חבר הכנסת חיים כץ, שיש לו כוח רב במפלגה, יש קרב כשבסביבת נתניהו מבטיחים לו שאם יתמוך בראש הממשלה לשעבר, האחרון יתמוך בו ביום שאחרי.

יואב גלנט בן כספית יולי אדלשטיין ביבי נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד