י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בזמן ששהו בסאונה

ארבעה תיירים מתו באופן מסתורי בבית מלון באלבניה

ארבעה בני משפחה רוסית נמצאו מתים בחדר הסאונה באתר נופש יוקרתי על חוף במערב אלבניה | "צעקתי כמה פעמים שהמשקאות והפירות מוכנים", סיפר עובד במלון לתקשורת המקומית, "אך איש לא ענה, אז נכנסתי אל תוך הסאונה וראיתי את כולם מתים"

ארבעה תיירים מתו באופן מסתורי בבית מלון באלבניה
סאונה. אילוסטרציה צילום: pexels

ארבעה תיירים רוסים מאותה משפחה מצאו את מותם באופן מסתורי באתר נופש על חוף במערב אלבניה. מהמשטרה האלבנית נמסר כי הנופשים נמצאו ללא רוח חיים לאחר שנחנקו בסאונה ביום שישי האחרון, המתים הם זוג בני 60 ו-59, ובתם בת 31 ובעלה בן 37.

מהמשטרה האלבנית נמסר כי כל צוות המלון נחקר. החוקרים מנסים לגלות כיצד כולם מתו תוך דקות אחד מהשני, דיווחים בתקשורת המקומית על אדים קטלניים שהיו בתוך חדר הסאונה בה שהו בני המשפחה.

המשפחה הגיעה ביום שישי למלון היוקרתי גלוריה פאלאס, הם הלכו לסאונה ומתו תוך שעה מרגע ההגעה. זמן קצר לפני שהם נמצאו מתים, המשפחה הזמינה אוכל ומשקאות לסאונה, "צעקתי כמה פעמים שהמשקאות והפירות מוכנים", אמר עובד במלון לתקשורת האלבנית, "אך איש לא ענה, אז נכנסתי אל תוך הסאונה וראיתי את כולם מתים". לטענתו הם כולם נחנקו. בהודעת המשטרה נמסר: "בסביבות 22:20 נמצאו גוויות של ארבעה אנשים עם אזרחות רוסית בסאונה, כולם נחנקו".

גורם במשטרה אמר כי הם הגיעו למלון רק שעה לאחר הטרגדיה. המשטרה חוקרת אם היה כישלון טכני של מערכת הסאונה, או טיפול לקוי של התיירים על ידי צוות המלון, או האם הם שהו בחדר הסאונה מעל הזמן המותר, כמו כן נבדקה כמות האלכוהול שצרכו הקורבנות.

תיירים מלון אלבניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד