י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מסיתה נגד מיליון איש"

דנה ויס הגדירה את הביביזם: "חוסר מודעות עצמית"

הפרשנית והעיתונאית דנה ויס הגדירה מחדש את המושג ביביזם, כשהתייחסה להתעלמות של נתניהו מראש הממשלה בנט בדברי הברכה באירוע הפרידה מראש השב"כ נדב ארגמן. "שירצו לדבר על וולגריות ועל בעיטה בכל הכללים הממלכתיים אז ידעו - זה ביביזם"

דנה ויס הגדירה את הביביזם: "חוסר מודעות עצמית"
ביבי נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התעלמותו של יושב ראש האופוזיציה נתניהו מראש הממשלה בנט בנאומו באירוע הפרידה מראש השב"כ נדב ארגמן ביום חמישי האחרון ממשיכה לעורר סערה.

הפרשנית המדינית של "חדשות 12" דנה ויס התייחסה לאירוע, והגדירה מחדש את המושג "ביביזם". "לאורך השנים נתניהו ראה את עצמו כמדינאי וכזה שירשם בספרי ההיסטוריה, עוד מקודם לדעת מה יהיה חלקו של נתניהו בספרי ההיסטוריה, על ערך אחד אפשר להסכים עליו", אמרה.

לדעתה, "בספרי ההיסטוריה יהיה ערך שיקרא "ביביזם", בזמן שירצו לדבר על וולגריות, הסתה ועל בעיטה בכל הכללים הממלכתיים אז ידעו - זה ביביזם".

איש התקשורת שמעון ריקלין תקף אותה: "אז דנה וייס החליטה השבת שהסתה וולגריות ובעיטה בכל דבר ממלכתי זה ביבזם. מסיתה נגד מיליון איש בכיף שלה".

"אז רק שתדעו. שהייתי איתה בחדר הסגלגל בבית הלבן. והצרחות וההתפרצויות והוולגריות וחוסר התנהגות ממלכתית שלה היממו את כולם בחדר במיוחד את האמריקאים. וזו עוד נותנת לנו ציונים".

גם ינון מגל הגיב לדבריה: "‏הבבונית הוולגרית דנה וייס, שנתפסה לא פעם במפגני חוסר מודעות עצמית מביכה, מרשה לעצה להגדיר מהו "ביביזם". תנו לי עוד מהקריקטורות האלה של חדשות 12".

דנה ויס ביבי נתניהו שמעון ריקלין ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד