י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אינם כנים לחלוטין"

הארגון הנאבק במיסיון מזהיר: מחפשים חרדים לצילומי סרטים

צוותי צילום נמצאים בימים אלו בישראל במטרה להפיק סרטי קולנוע נוצריים בישראל. ארגון הנאבק במיסיון קורא להיזהר. "הם מחפשים באופן פעיל אחר יהודים חרדים שישתתפו בסרטים"

הארגון הנאבק במיסיון מזהיר: מחפשים חרדים לצילומי סרטים
ויכוח עם מיסיונרים בירושלים צילום: להבה

ארגון 'בינינו', הנאבק במיסיון ובניסיון להמיר יהודים לדת הנוצרית, מפרסם היום (ראשון) על מספר צוותי צילום שמצלמים סרטי קולנוע נוצריים בישראל בימים אלה.

לטענת הארגון, "הם מחפשים באופן פעיל אחר יהודים חרדים שישתתפו בסרטים, במיוחד אלה שנראים אורתודוקסים - חרדים או מזרח תיכוניים".

עוד מפרסם הארגון, "עם זאת, הם אינם כנים לחלוטין לגבי הסרט בשיחות רקע לגבי התוכן, הם מתארים את הסרט כהיסטורי שממוקד בארץ ישראל". עוד נאמר, כי "הם לא מגלים למצולמים באופן גלוי שהם ידברו בסרט על 'אותו האיש', או שהסרט ישמש את האוונגליסטים לקדם הפיכת יהודים לנוצרים".

הארגון שחשף מספר משפחות נוצריות שהתחזו לחרדים, מפרסם כי "אנשים צריכים להיות מודעים למה שהם מסכימים, מכיוון שסביר שהם יתנו זכויות למשהו שאולי לא הסכימו לו אילו ידעו מה עומד מאחורי זה".

האישה מאחורי המאבק ל'בחדרי': "רוב האנשים אינם מבינים היטב את גודל האיום"

לאחרונה פרסם 'בחדרי חרדים' סדרת חשיפות סביב סאגת המשפחות הנוצריות שחיו בשכונות חרדיות ופעלו בשיטה בה בני המשפחות התחזו לחרדים לכל דבר, אך פעלו בסתר להפיל נפשות רכות לציפורני הנצרות רח"ל. אחת הנשים המרכזיות שהובילה את המעקבים והחשיפות סיפרה ל'בחדרי חרדים' כי המשפחות עדיין מנסות להמשיך במעשיהן.

שאנון נוסן מנכ"לית ארגון 'בינינו', שפועל בדיוק כדי לאתר מקרים כאלו, של משפחות נוצריות שפועלות במסווה בתוך הקהילה החרדית אומרת כי על פי ההערכות האחרונות, בישראל חיים לפחות 30,000 יהודים המאמינים ב'אותו האיש'. זה כפול מהמספר שדווח בשנת 2015. יש יותר מ-300 קהילות וארגונים משיחיים (כלומר לכאורה יהודים אך מאמינים באותו האיש). ישנם מעל 200 אתרים (בעיקר בעברית) הממוקדים באופן פעיל באוכלוסייה הישראלית לצורך מסיונריות.

"למרות שיש לי את המספרים הללו, אני חושבת שזה מביא לפספוס הנקודה. כל ילד או מבוגר שהצטרפו לכנסייה, זה נורא ואיום" אומרת שאנון.

"אף אחד לא מבקש מכוחות הצלה סטטיסטיקות כדי להעריך אם כדאי להציל חיי אדם - אחרי הכל, מדובר באדם אחד בלבד, וכל אחד חשוב מאוד". אומרת שאנון.

מיסיון נצרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד