ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא סופרים את בנט

הח"כית נגד פעולות הממשלה: אין לכך מנדט

חברת הכנסת מיכל רוזין ממפלגת "מרצ" התייחסה למקרים שלטענותיה מובילים לסיפוח, וטענה שלממשלה אין מנדט לעשות כך. ניר אורבך תהה: "ממתי תוכניות בניה בירושלים יצאו מלב הקונצנזוס?"

הח"כית נגד פעולות הממשלה: אין לכך מנדט
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

שעות לאחר בקשתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה, להפסיק את העימותים בין מפלגות הקואליציה, אחת מחברות הכנסת של 'מרצ' משגרת מסר למפלגות הימין בממשלה.

חברת הכנסת מיכל רוזין מ'מרצ' התייחסה למאמר בעיתון 'הארץ', שטוען כי הממשלה הנוכחית היא ממשלת ימין למרות נוכחותם הבולטת של מפלגות השמאל בה. רוזין אמרה שלממשלה אין מנדט לבצע את הצעדים הצעדים שלטענתה מובילים לסיפוח.

"‏אם גנץ נכנע ללחץ המתנחלים ועוצר הכרה בכפר פלסטיני זעיר, ובד בבד הממשלה מקדמת תוכניות בנייה בירושלים לאחר 30 שנה, מדובר בחריגה מההסכמה שאין החלטות שאינן בקונצנזוס. אנחנו המפלגות שאינן מאמינות בסיפוח השטחים נבהיר חד משמעית שלממשלה אין מנדט לכך", צייצה חברת הכנסת.

חבר הכנסת ויו"ר סיעת 'ימינה' ניר אורבך, לא סופר כנראה את ראש מפלגתו בנט ועקץ: ‏"הכפר הפלסטיני הזעיר" הוא הכשרת יחידות דיור של בניה בלתי חוקית בלב גוש עציון ועצירת הרצף היהודי בגוש. ממתי תכניות בניה בירושלים יצאו מלב הקונצנזוס?".

מיכל רוזין מרצ ניר אורבך ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד