ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
בכמה נקנתה עליית שישי

רגע מרגש: הרבי בירך 'שהחיינו' עם חסידיו מארה"ב

האדמו"ר מאלכסנדר השוהה בימים אלה בארה"ב לביקור חיזוק, קיים בשבת פרשת לך לך - שבת התאחדות לכלל חסידי אלכסנדר בארה"ב. בשיאה בירך 'שהחיינו'. וגם, בכמה נרכשה 'עליית שישי' של הרבי 

רגע מרגש: הרבי בירך 'שהחיינו' עם חסידיו מארה"ב
הרבי מאלכסנדר בשבת התאחדות בארה"ב צילום: באדיבות המצלם

השבת פרשת לך לך התקיימה במלון קראון פלאזה שבקונטיקט, ארה"ב, שבת התאחדות לחסידי אלכסנדר בארה"ב שהייתה גולת הכותרת ממסע הקודש שארך כשבועיים, בהם שהה האדמו"ר מאלכסנדר בארה"ב לביסוס וחיזוק קהילות חסידיו בבורו פארק ובמונסי בניו יורק ובלייקווד שבניו ג'רזי.

מדובר בשבת מרוממת ומיוחדת שהייתה מנת חלקם של החסידים שהגיעו לשבות בצל האדמו"ר אחרי כמעט שנתיים של קורונה, השבת הייתה עמוסה בתכנים ובהתעלות רוחנית. ל'בחדרי חרדים' נודע כי רגע מרגש במיוחד נרשם בטיש בליל שבת, טרם נשא האדמו"ר את דבריו פתח ואמר כי הוא מודה להשי"ת שזיכה אותו לשוב ולהיות עם צאן מרעיתו בבריאות שלמה ובמיוחד הוא מודה על החלמתו המלאה. (כזכור, האדמו"ר עבר ניתוח לפני כשנתיים ולאחמ"כ המשיך תהליך רפואי מספר חודשים וברוך ה' החלים לחלוטין. מ.ו.).

הרבי בירך בכוונה ובהתרגשות ברכת 'שהחיינו' בשם ומלכות, ואף חידש במעמד זה 'בעקיטשע' חדש שגם עליו כיוון בעת הברכה כנהוג לברך על בגד חדש כשלובשים לראשונה.

העליות בשבת בבוקר נמכרו כולם בסכומים גדולים לכיסוי הוצאות השבת, ועלייתו של האדמו"ר נמכרה בסכום של 75 אלף דולר.

במוצאי שבת התקיימה סעודת מלווה מלכה מפוארת, בה הוכרז על פתיחת קמפיין מיוחד, לבניית שני שטיבלא'ך חדשים של חסידי אלכסנדר בבורו פארק ובלייקווד. בשני המקומות הללו קיימים כיום שטיבלא'ך שצרים מלהכיל את הציבור ועבור שניהם נרכש שטח לבניית השטיבל החדש. הציבור ששמח על ההזדמנות ועל שיתוף הפעולה בין הקהילות, נרתם למשימה מעבר לצפוי ובקרוב יעברו לשלב קמפיין ההתרמה ויביאו את בשורת הבנייה המאוחדת לכלל הציבור.

שהחיינו שבת התאחדות חסידות אלכסנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד