י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות משרות בישראל

פייסבוק מגייסת 10,000 עובדים לפרויקט ווירטואלי ענק

במסגרת תוכנית העבודה האסטרטגית שלה, שאמורה להציב אותה בחזית ה-'מטא-וורס' - רעיון לפיו נוכל לחיות במציאות וירטואלית דרך משקפי VR - הודיעה 'פייסבוק' על גיוס נרחב של כ-10,000 עובדים באיחוד האירופי במהלך חמש השנים הקרובות

פייסבוק מגייסת 10,000 עובדים לפרויקט ווירטואלי ענק
אילוסטרציה צילום: pexels

הנהלת הרשת החברתית 'פייסבוק' הודיעה אמש (ראשון) כי היא מתכננת להעסיק 10,000 עובדים חדשים באיחוד האירופי במהלך חמש השנים הקרובות, כחלק מהמהלך הנרחב שלה לפיתוח ה'מטא-וורס' (metaverse). 

ה'מטא-וורס', עולם וירטואלי בו משתמשים יכולים להיפגש ולפעול ביחד, מהווה הזדמנות להדגים כיצד היא מקדמת טכנולוגיות חדשניות. פייסבוק חשפה לאחרונה את מה שהיא מכנה "הצעד הראשון לתוך המטאוורס" – אפליקציית שיתוף בה אנשים יכולים לקיים פגישות במציאות מדומה.

עם זאת, החברה - מן הסתם - אינה היחידה שנכנסה לתחום במלוא הכוח: גם מיקרוסופט, רובלוקס ואפיק גיימס (מפתחת פורטנייט) משקיעות בעולם הזה, וחברות רבות נוספות עוקבות בדריכות אחרי האפשרויות שהמטארוורס עשוי להעניק לעסקיהן. פייסבוק חשפה לאחרונה את מה שהיא מכנה "הצעד הראשון לתוך המטאוורס" – אפליקציית שיתוף בה אנשים יכולים לקיים פגישות במציאות מדומה.

ענקית הטכנולוגיה מתכוונת להתרכז בהעסקת עובדים באירלנד (ולא צפון אירלנד, שלא שייכת יותר לאיחוד האירופי), גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, פולין והולנד. בריטניה לא צפויה להיות יעד לגיוס. החברה ציינה גם כי היא נמצאת במסע גיוס עובדים בישראל עבור 250 משרות.

החברה מסרה: "השקעה זו היא הצבעת אמון בעוצמה של תעשיית הטכנולוגיה האירופית ובפוטנציאל של כישרון טכנולוגי באירופה. עבורנו, אירופה חשובה מאוד לפייסבוק".

פייסבוק איחוד האירופי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד