כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לכו לרמאללה"

המשפחות השכולות מזהירות: פתיחת הקונסוליה - תצית טרור בירושלים

מעל ל-150 משפחות שאיבדו את יקיריהן שנרצחו בפיגועים שונים, פונות למזכיר המדינה האמריקני בבקשה לא לפתוח את הקונסוליה הפלסטינית בירושלים. פתיחתה עלולה לטענתם להצית מחדש את הטרור: "עליך להעביר מסר ברור לעולם כולו"

המשפחות השכולות מזהירות: פתיחת הקונסוליה - תצית טרור בירושלים
הקונסוליה ברחוב אגרון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הדיווח שארצות הברית תתקדם עם פתיחתה מחדש של הקונסוליה לפלסטינים בירושלים, מאות משפחות שכולות פונות למזכיר המדינה האמריקאי בבקשה שלא לפתוח אותה בירושלים.

כ-150 משפחות אשר איבדו את יקיריהן בפיגועי טרור שלחו מכתב למזכיר אנתוני בלינקן, בו ביקשו ממנו לדאוג שארצות הברית לא תפתח קונסוליה פלסטינית בירושלים. "מי כמו תושבי ירושלים חווה על בשרו את הטרור הפלשתיני, אין סיבה לייצרו שוב", כתבו.

"זהו סוס טרויאני מוחלט. ארה"ב היא חברה של ישראל ובעלת בריתה. אל תפגעו בנו. במקום לעודד את העולם לחצות את ירושלים ולהפוך אותה לעיר מוכת טרור, עליך להעביר מסר ברור לעולם כולו: ירושלים שייכת לעם היהודי", ביקשו המשפחות.

"אם ארה"ב מעוניינת להקים קונסוליה או כל משלחת דיפלומטית קבועה לפלשתינים - אנא עשו זאת ברמאללה. מדוע הינכם מתעקשים לפתוח שגרירות זו דווקא בבירת ישראל?".

בין החתומים על הפנייה החריגה: יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח שנרצח בשומרון; גאולה ודוד מלכא, הוריה של הדס מלכא שנרצחה בפיגוע בירושלים; הרצל ומרים חג'אג', הוריה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב; ועוד עשרות הורים, אחים וילדים של יהודים שנהרגו בהתקפות טרור, המשתייכים לפורום "בוחרים בחיים".

ארה"ב קונסוליה אמריקנית משפחות שכולות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד