י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערה בקהילה

בגלל כבד אווז: הוסרה ההשגחה מהקייטרינג המפורסם

בד"ץ מחזיקי הדת באנטוורפן הודיע על הסרת ההשגחה מאחת המסעדות היוקרתיות בעיר, לאחר שזו סיפקה ארוחה בשרית לפוליטיקאי חרדי, שהזמין לאורחים כבד אווז, בניגוד להוראות הכשרות של הבד"ץ

בגלל כבד אווז: הוסרה ההשגחה מהקייטרינג המפורסם
מעדן כבדים מושלם צילום: רחל כהן

בית דין צדק של קהילת 'מחזיקי הדת' באנטוורפן הודיע היום (שני) כי הוא מסיר את ההשגחה שלו על אירועים שנערכים על ידי הקייטרינג היוקרתי 'האפפי'ס' - מסעדה פופולרית ומרכזית בקרב בני הקהילה החרדית בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבד"ץ הסיר את ההשגחה לאחר שבעלי הקייטרינג היוקרתי סיפקו ארוחה בשרית לאחד הפוליטיקאים החרדים בעיר שערך אירוע בביתו, ובין היתר, הגיש לאורחים כבד אווז.

אחד התושבים מסביר ל'בחדרי חרדים' כי הבד"ץ של קהילת 'מחזיקי הדת' אינו מכשיר כבד אווז, וכשהפוליטיקאי החרדי הזמין את הארוחה - בעלי הקייטרינג הודיעו לו כי הם אינם מספקים אותו מטעמם, בהתאם להוראת הבד"ץ, אך הפוליטיקאי בכל זאת הגיש כבד אווז באירוע, אותו השיג מספק חיצוני עם כשרות מפוקפקת.

באירוע נכחו חרדים רבים, כולל נציגים ממספר קהילות חסידיות, ולכן החליט הבד"ץ על הסרת ההשגחה מאירועים הנערכים על ידי הקייטרינג, אבל ציין כי "ההשגחה ממשיכה בתוך המסעדה ובאולם שבבעלותה".

תושבים אחרים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במאבק פנימי בתוך קהילת מחזיקי הדת, וכי בעלי המסעדה נפלו קורבן למאבקים הללו.

כשרות כבד אווז אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד