י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מסית היה ומסית יישאר"

הח"כית מ'ימינה' צייצה, חטפה ומחקה

חברת הכנסת שירלי פינטו מסיעת 'ימינה' האשימה את ראש האופוזיציה נתניהו בכך שהסית בנאומו ביום הזיכרון ליצחק רבין - ועל הדרך טענה שהסית גם קודם הרצח בכיכר ציון | בימין תקפו: "פיגוע תדמיתי אדיר" | הח"כית מחקה את הציוץ כנראה בהוראה מגבוה

הח"כית מ'ימינה' צייצה, חטפה ומחקה
אילוסטרציה צילום: unsplash

הסערה סביב יום הזיכרון של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל נמשך. לאחר שנכדו יונתן בן ארצי ושר החוץ יאיר לפיד עוררו סערות בדבריהם היום, גם חברת הכנסת שירלי פינטו מסיעת 'ימינה' עוררה סערה לא פחות חמורה, רק שהפעם היא לא עשתה זאת על הבמה אלא בציוץ בטוויטר.

פינטו התייחסה לנאומו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בטקס האזכרה הממלכתית במליאת הכנסת, וכתבה כי נתניהו הסית כמו שהוא הסית בנאומו בכיכר ציון חודש לפני הרצח של רבין, למרות שבכירי מפלגתה, בנט ושקד, טענו לאורך הקריירה שלהם שנתניהו לא הסית והשמאל נטפל אליו, כעבור דקות מחקה את דבריה החמורים.

"‏גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף", כתבה פינטו. "לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר".

בימין זעמו בתגובה. חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' תקפה אותה וכתבה: "‏אחרי הציוץ הדוחה של שירלי פינטו אין מנוס מלהכריע - מפלגת ימינה השלימה באופן מוחלט את הסימביוזה עם השמאל. כל שנותר הוא להביט בהשתאות במופע המטורף הזה ולרחם על חובשי הכיפות שבחרו בקלפי את מי שהשתמש בקולם כדי להסית נגדם".

"‏‏הסנוקרת ששירלי פינטו מכניסה פה לבנט היא בלתי נתפסת: כל חייו הוא מספר איך החזיר את הכיפה לראשו אחרי רצח רבין בגלל האשמות מהסוג הזה. אפילו הערב בכנסת הוא חזר על הסיפור. זה פיגוע תדמיתי אדיר", צייץ העיתונאי עקיבא נוביק מ'כאן חדשות'.

העורך הראשי של 'מקור ראשון' חגי סגל תקף גם הוא: "ציוץ מחפיר, פשוט מחפיר", כתב. לאחר שמחקה את הציוץ, פינטו צייצה ציוץ הבהרה וכתבה: "‏הוצאתם את הדברים מפרופורציות, בסוף זה יום חשוב שנוגע בפצעים העמוקים בחברה הישראלית. רצח לא עניין של ימין ושמאל".

"נתניהו כבר חודשים רבים מסית נגד רה"מ נגד שרת הפנים והממשלה. לנתניהו אין בעיה לחבק בביתו את איציק זרקא שעומד מול הבית של רה"מ בנט וקורא לו "בוגד" ועוד להטיף על הסתה", כך פינטו.

מפלגת ימינה בנימין נתניהו שירלי פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד